Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu er min stue rimelig stor og jeg har et 50" i forvejen, så en 55" er ikke rigtig i kortene for mig :)

65PUS7502 er nu stadig det jeg hælder mest til, men for at være ærlig, så ved jeg ikke om HDR betyder noget for mig, da jeg ikke har det i dag og er ikke sikker på at de ting jeg caster til TV'et findes i HDR.

Hvad jeg kan læse mig til, så er det præcis samme hardware og HDR motor, som er på 7505 og 8102, så den del med HDR vil jeg vel også kunne opleve på det som er 3.000kr dyrere?
Brugeravatar
Af bbplayer
jacob.christensen skrev:Hvad jeg kan læse mig til, så er det præcis samme hardware og HDR motor, som er på 7505 og 8102, så den del med HDR vil jeg vel også kunne opleve på det som er 3.000kr dyrere?
Tror du ikke selve panelet også har betydning for hvor meget det kan gengive HDR, selvom hardware og HDR lyder ens.

Du burde tage og opleve forskelle i en butik, inden du køber, selvom butikken måske snyder så prøv at få noget godt billede på, og tag endelig beslutning der.
bbplayer. Det kan du måske have ret i :)
Personligt, så synes jeg altid de pynter utroligt meget på billedet i butikkerne så det er svært at tror det ville give mig det rigtige billede/oplevelse.

Det slog mig lige at der er jo returret, så man kunne jo prøve den billige til at starte med og hvis den er god nok til mig, så beholder jeg det. Hvis ikke, så ved jeg at jeg skal ofre det ekstra :)
Af Grandahl
Det er da metodevalg der virker, så får du stille og roligt lov til at danne dig et overblik :)