Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels,

Jeg er på udkig efter nyt tv, hvor jeg har ca 10.000 at gøre godt med.

Det skal kun være et Philips med Ambilight. Helst 3-sidet.

Jeg har selv kigget lidt på:
65PUS7803
65PUS7363
65PUS8102
65PUS7502 - Det her fandt jeg lige. Det står til 7777kr - så en del billigere end de andre.

Jeg er i tvivl om det er det "værd" at betale det ekstra for at få en 7- og 8-serie, når et 6-serie er godt 3.000 billigere.

Hvad er jeres tanker? Og hvad ville I vælge? :)

Vh Jacob
Jeg ville helt klart holde øje med det her.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... pus8303-12

Det er HDR premium og 2 gange inden for de sidste par mdr har det været under 10.000kr derinde, en dag var det helt nede i 6999kr. det syntes jeg er en rigtig god pris for HDR premium model. men kræver self man kan evt vente til det er dernede igen.

P.s okay havde ikke set at alle dem du linkede til var 65". Så er prisen self lidt en anden. beklager mit indlæg så.
Jeg ville selv vælge billede kvalitet/HDR kvalitet over størrelse, når det så er sagt så skal jeg efter sommerferien selv igang med at spare op til netop 8303 model, dog bare i 75" som jeg regner med at invester i omkring nytår :)
DanFrandsen, desværre er det ikke kun større billede der er tilfældet med 8102. Det er også betydelig dyrere end 65PUS7502, og det er lidt der jeg ikke kan beslutte mig om pengene virkelig er det værd :)
Her er et godt bud, og endda 1000,- kr under budgettet, og bortset fra det, så er der ikke nogle af de andre TV du nævner som tilnærmelsesvis har samme billedkvalitet som dette. Det skal dog bemærkes at det er 55 tommer jeg taler om. Det samme TV i 65 tommer koster knap 18000,-. En voldsom merpris for de sidste 10 tommer vil jeg mene.
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... ?scid=SEM6
Når det skal være Philips, ville jeg også vælge den OLED, henrik.yde linker til, da jeg ikke umiddelbart kan finde nogle gode tilbud i 65", når det skal være Philips, på trods af, jeg er stor tilhænger af, at vælge en 65", hvis du har pladsen og budgettet til det..

Efter at have tjekket 65PUS7502, ser det dog ud til, at brugerne er svært tilfredse, så måske, den er "god nok"?
Det er nok specielt i HDR-gengivelsen, den halter, så hvor meget betyder det for dig?
Valget er dit! :)