Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af brandknud
Godaften

Min kammerat har fået sig sådan et TV her:
http://midtdata.dk/asp/index.asp?varern ... nfunc=link

Han bruger DVB-T. Det virkede fint fra starten, men nu er det begyndt at hakke i lyd og billeder. Billedet bliver mange gange firkanter. Kan ikke forstå det skulle være signalet. For jeg sidder på samme antenne lige ved siden af. Der er der ingen problemer....

Det har virket ordentligt ved ham fra starten. Men nu her er det så begyndt at drille....

Kan det ikke næsten kun være DVB-T turneren i TV'et? For det analog virker ubeklageligt
Senest rettet af brandknud 07 dec 2007, 06:39, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af azrael
Det indlæg er vist en om'er. :)

Du kan starte med at linke til den rigtige side hos MidtData i stedet for at linke til den generisk startside. Prøv evt. at browse hen til siden og højreklik så i produktsiden, vælg Egenskaber og kopier så det link der står der.
Af brandknud
azrael skrev:Det indlæg er vist en om'er. :)

Du kan starte med at linke til den rigtige side hos MidtData i stedet for at linke til den generisk startside. Prøv evt. at browse hen til siden og højreklik så i produktsiden, vælg Egenskaber og kopier så det link der står der.
Sorry for det.... Nu er det rigtige link der.
Brugeravatar
Af azrael
Tjoae... det kunne godt tyde på et problem med DVB-T tuneren, men jeg vil så heller ikke afvise, at der kan være tale om et signalproblem alligevel. Har I overvejet at prøve at flytte tv'et ind til dig og hooke det op til din antenneudgang? Så meget vejer de jo ikke... :)

For øvrigt ikke det heldigste valg mht. tv. Der kunne man for ca. samme eller få penge mere have fået noget bedre. Men sket er sket.