Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

I det ovenstående begge for nærværende kan købes for Kr. 9.999.- hvorledes afspejler de små forskelle sig repektivt?

Og vigtigst, hvilken skærm leverer det bedste filmbillede og motion behandling?

Og jovist, indgår SONY A1 65" til Kr. 17.999.- også i mine overvejelser - omen prisforkellen.

Alle tre producenter tager jo udgangspunkt i LG.Display, så det er hovedsageligt det bedste filmbillede, som har min interesse, og ikke streaming App´en.

Glæder mig til, at hører fra eksperterne. :)
For 10k er det en 55" - ved Sony'en snakker du om 65", hehe.

Torben (mod. på siden) er hel vild med Sony, men jeg tror nu Panasonic'en er lige så god. LG har den dårligste billede motor af de 3.
Billedmæssigt er det efter min bedste overbevisning de helt små marginaler der adskiller de nævnte . Så kig i stedet lidt på design,byggekvalitet og smartTV . Har du råd og plads så er det bare afsted efter 65" SonyA1 . De ekstra tommer retfærdiggør snildt merprisen .
Det er jo ikke fair at have en 65" med i regnestykket. Størrelsen alene gør den til førstevalget.

Af de to øvrige er der ikke nogen tvivl om at LG'en føles yngst, men du kan opnå samme billedkvalitet på dem begge med ret få tweaks. Bevægelse klarer de ens. Jeg ville nok lige få prøvet styresystemet af først.