Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Du skal nok blive glad for 90XE en fladskærm som jeg var meget tæt på at købe men kunne ikke få den til den pris som jeg ville give.
Man kan slet ikke stole på sælgere fra Elgiganten og Power for den sag skyld de har nogle bestemte modeller de skal sælge for en hver pris uanset hvad kunden spørger efter har selv oplevet det mange gange har især oplevet det hos Elgiganten da vi har dem i byen.

Du vil komme til at kunne se en forskel på de 2 skærme især ved film og HDR ingen tvivl om det så stort tillykke med din nye skærm.
janbau skrev:Du skal nok blive glad for 90XE en fladskærm som jeg var meget tæt på at købe men kunne ikke få den til den pris som jeg ville give.
Man kan slet ikke stole på sælgere fra Elgiganten og Power for den sag skyld de har nogle bestemte modeller de skal sælge for en hver pris uanset hvad kunden spørger efter har selv oplevet det mange gange har især oplevet det hos Elgiganten da vi har dem i byen.

Du vil komme til at kunne se en forskel på de 2 skærme især ved film og HDR ingen tvivl om det så stort tillykke med din nye skærm.
Tak for det!
Nu da OLED LG er oppe i 18.000 og A1 i 22.000, er dette TV til det halve, vist det bedste køb at gøre lige nu. Så må os fattigrøve der må gå i Dale Valle, tålmodigt vente på at en 65 tommer OLED kan købes, under smertegrænsen.... ?