Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HenrikT
Hej

Hvis man vælger levering med fragtmand istedet for at hente selv, er det så en sikker metode ?. Min fantasi rækker til visse skrækscenarier der kan opstå ?
Jeg har endnu ikke oplevet, at de TV vi har fået leveret med fragtmand har haft skavanker. Jeg har derimod prøvet, at modtage et TV hevet ud af en privat bil, som var knækket. Ikke at det sætter punktum, men jeg ville nok vælge en levering, hvor eventuelle transportskader trods alt er dækket.
Af HenrikT
Torben Rasmussen skrev:Jeg har endnu ikke oplevet, at de TV vi har fået leveret med fragtmand har haft skavanker. Jeg har derimod prøvet, at modtage et TV hevet ud af en privat bil, som var knækket. Ikke at det sætter punktum, men jeg ville nok vælge en levering, hvor eventuelle transportskader trods alt er dækket.
Det siger alligevel lidt. Tak.
Af Basto
Sjovt jeg gruplede over det samme.. Sidst købte jeg i power.. Denne gang bor jeg tæt på elgiganten Aalborg. Men jeg tager levering med. Omvendt man ved jo ikke om fragtmanden har været hård ved den inden at den fragtmand får den i bilen som skal levere til døren...

Mvh Michael
Husk at skærmen i forvejen har været fragtet med fragtmand/fragtmænd fra den anden side af jorden.

Er der gået noget galt uden at det kan ses på indpakningen har du væsentligt sværere ved at bevise når du selv har fragtet den hjem fra butikken.
Af BrianH
Da jeg for snart nogle år siden fik leveret et plasma-tv, lå det ned i bunden af en varebil. Chaufføren vidste ikke, at det skulle stå op, selv om det stod på kassen.

Men det fejlede ingenting
Af UlrichS
Har altid haft gode oplevelser. Har seneste gang anvendt Mover til min flytning, og de gav en rigtig god kunderservice, og det var markant billigere end normalt.