Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
Tillykke la os høre om dine oplevelser med denne fladskærm . Den er godt anmeldt i udlandet . Der er især en anmelder som nærmest kun synes at netop XE 90 er den bedste fladskærm der findes selv over Oled dem fraråder han nærmest folk at købe. Noget jeg ikke vil komme ind på her. Han har en side kaldet Quantum Apotheosis .

En af hans video med XE 90
https://www.youtube.com/watch?v=PKR0eAMyFOM

Jeg ved ikke hvad manden tænker på han er god til at nedgøre andre testere som bl.a. Flatpanels.dk og er nærmest sygelig forelsket i især Sony XE 90 det er jo bare min egen opfattelse men har set mange YouTube video med ham.

Hans side . O_O
https://www.youtube.com/channel/UCDjwEA ... A/featured

Men jeg er nu ret sikker på du vil få et rigtig godt fladskærm .
Senest rettet af janbau 27 maj 2018, 23:29, rettet i alt 2 gange.
Af janbau
Ja han var sku lige ved at gøre mig nervøs ang. køb af Oled. Men han virker nu noget snæver synet da XE 90 næsten nævnes som eneste fladskærm med næsten ingen mangler og den lammetæsker Oled samt mange af Sony s andre Led som den nye XF 90 Samt XE 93 . Han fremhæver især XE 90 Sortniveau og Kontrast som værende enestående. Så dog en video med ham hvor han så lige pludselig fik XF 90 til en klar vinder over XE 90 og det var den nye X1 Extreme-processor hvor man skal huske og slå X-Motion Cleaty til.

Sony X900E Vs X900F| The Final Showdown!
https://www.youtube.com/watch?v=YU-jcHe2dsU

Hej Torben i har vel ikke XF 90 Mere hvor i kunne prøve at lege med X-Motion Cleaty som faktisk er blevet nævnt fra mange testsider i udlandet som virkelig gør XF 90 til en unik fladskærm ang. billedkvalitet hvis dene funktion er slået til. Findes denne funktion i Sony, s Oled AF8 fra i år. eller er det noget kun virker på en Led skærm da Oled jo ikke har Back light scanning , og nu tror jeg måske er ude på dybt vand rent teknisk.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har jo netop testet X-Motion Clarity, som det også ret tydeligt nævnes i testen. Den kan du ikke lege med. Den er aktiv i én indstilling af MotionFlow på brugerniveau og ellers er den aktiv i de foruddefinerede profiler man ikke kan ændre i. Og nej, vi har ikke XF90 stående mere.

Det er kun en feature der findes i XF90.
Af Basto
Hej Henrik skynd dig at ringe til dem.. Jeg har lige bestilt til 9999 og fik Ekspres levering.. Allerede onsdag. Ellers ville det først være på mandag. Det er da tåbeligt at købe hos power hvis der dukker en demo model op
Af Basto
Der er en fejl på net siden..
Hold nu kæft jeg glæder mig.. Og ekstra godt at man har 30 Dages retur ret

Mvh Michael
Af HenrikT
Basto skrev:Der er en fejl på net siden..
Hold nu kæft jeg glæder mig.. Og ekstra godt at man har 30 Dages retur ret

Mvh Michael
Hvorfor ? . . . regner du med det skal tilbage ? :D
Af JesperBrander
De er sku nogle gøjlere i elmutanten.

Forrige fredag var jeg ude og tale med dem ang XE9005 og der stod det til 17999 og sælger sagde de ikke kunne få flere af dem, så han kunne ikke engang lave en bedre pris på det..

Købte så et XE9305 i stedet til 11997, som jeg ud over det er meget tilfreds med, i sær pga x1 extreme processor og dolby vision support..
Af Basto
Hej Henrik det håber jeg ikke.. Men er blevet klogere siden sidste køb, hvor det første jeg gjorde var at smide alt emballage væk. Denne gang tjekker jeg lige for diverse skavanker fra start.

Jeg glæder mig så meget til at få det på væggen

Mvh Michael