Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nej, TV'et slukker ikke hvis du holder den inde. Tryk den ned i 10 sekunder, så rebooter TV'et. Hvis du ikke vil dét, så kan du også reboote det ved enten at hive stikket ud, eller gå i indstillingsmenuen under "Om" og vælge "Genstart".
Af wiso
Så er der ny kanalsøgning tilbage. Uanset om det skulle løse det, vil jeg ikke være særlig glad. For jeg står stadig tilbage med et tv der går i udu, uden jeg ved hvorfor ... Og hvornår sker det så igen ...?!
Senest rettet af wiso 18 maj 2018, 18:05, rettet i alt 2 gange.
Af wiso
Torben Rasmussen skrev:Fejlen kan jo stadig ligge hos Waoo. Det er trods alt derfra TVet får EPG fra.
Ja de kan forårsage der er forkerte info, mangler oplysninger, etc, men vel ikke at der laves om på menuerne?

Jeg har i fire år med Waoo og mit gamle S amsung tv, aldrig været ude for det.
Det kunne indimellem mangle info. Har ikke oplevet noget der minder om dette.
undskyld jeg blander mig men bed lige mærke i en ting du skrev....."er træt af at sortere hele skidtet igen"

Skal det forstås som at du har lavet en favorit liste? og omdøbt kanalerne? kan der være noget der torben???
Af wiso
Har lige opdaget det er endnu værre end først observeret. Længere fremme er der proppet forkellige iandre ind: En med navnet Servise 1610, DR P4-Østjylland, DR P4-Trekanten og DR P4-Syd (vælger man den, kommer man til tv-kanaler). TV2 Norge er - lige som DR2 blank (ref. foto).

Altså et stort kaos ...
Af wiso
MontørThomas skrev:undskyld jeg blander mig men bed lige mærke i en ting du skrev....."er træt af at sortere hele skidtet igen"

Skal det forstås som at du har lavet en favorit liste? og omdøbt kanalerne? kan der være noget der torben???

Nej, det jeg mener er, at laver jeg en kanalsøgning (eller, når jeg har gjort det) skal jeg på ny sortere kanalerne i den rækkefølge jeg ønsker dem.

Jeg bruger ikke favorit lister.
Af wiso
Torben Rasmussen skrev:Der er jo heller ikke lavet om i menuerne. Kanalnavn og info kommer via TV-signalet.
Det ser jo ikke ud som det skal. Det er jo det det hele handler om ...
Af wiso
*= det der er proppet ind mellem kanalerne

DR1
DR2 (blank, ingen info vises)
DR-P3 * (DR2)
Service 10155 * (DR3)
DRK
TV2
TV3
TV3 Puls
DK4
Kanal 5
ARD
ZDF
RTL
SAT.1
Service 1610 * (Sverige 1)
TV4 Sverige
DR-P4 Østkylland * (NRK1)
NRK1
TV2 Norge (blank, ingen info vises)
DR-P4 trekanten * (TV2 Norge)
DR-P4 Syd * (France 24)
France 24
- efter denne ikke flere fejl ...
wiso skrev:
Torben Rasmussen skrev:Der er jo heller ikke lavet om i menuerne. Kanalnavn og info kommer via TV-signalet.
Det ser jo ikke ud som det skal. Det er jo det det hele handler om ...
Forstå nu hvad jeg skriver. Navnet på kanalen og informationen om hvad den viser - dvs. også hvad du ser på knapperne i Discover og al teksten i EPG - kommer fra TV-signalet.

Det står dig frit for, at undlade at genindlæse kanalerne - jeg kommer blot med forslaget.
Af wiso
Jeg forstår godt hvad du mener.
Men jeg opfatter det også sådan, at du/I ikke er helt sikker sikker på hvor fejlen ligger. Om det er udbyderen eller tv'et. Er det ikke korrekt?

Jeg hár genlindlæst (og sorteret) kanalerne nu. Og dermed er alt igen i orden. OG SÅ ALLIGEVEL IKKE! Når det allerede er sket én gang, sker det højest sandsynligt igen. Og det kan jeg i længden ikke leve med (her mener jeg selvf. ikke bogstaveligt :| )