07 maj 2018, 12:20
Det hjælper jo kun på problemet med forsvindende apps. Sikkerheden i dit Smart-TV bliver eksempelvis ikke bedre af, at Netflix får en opdatering.
Virgilen skrev:Jeg ser meget sport, men billeder massivt mener du ikke der er den store forskel?Jeg synes, at det er marginaler der adskiller dem på billedfronten, så tag en tur i butikken og se, hvilken der passer bedst i din smag
Lindberg skrev:Forventes det at næste års TV fra LG får HDMI 2.1?Det starter nok allerede her i slutningen af året, hvor flere producenter forventes at lancere 8K-tv.
Rasmus Larsen skrev:Tak. Det virker som en god grund til at vente til næste års model - især når forbedringerne ved 2018-modellerne virker til at være marginale.Lindberg skrev:Forventes det at næste års TV fra LG får HDMI 2.1?Det starter nok allerede her i slutningen af året, hvor flere producenter forventes at lancere 8K-tv.

Vasen skrev:HDTVtest.co.uk har smidt sin test af 77" C8 op. Der lader det til det er et 2017 panel:Det faldt jeg også over.
https://www.youtube.com/watch?v=7TY9GaggRqg&t=257s
Spol til 4:11 der kan man se subpixel strukturen. Er det noget i kan få bekræftet?
Vasen skrev:HDTVtest.co.uk har smidt sin test af 77" C8 op. Der lader det til det er et 2017 panel:Så er det måske derfor de kan sælge 77" C8 til den lavere pris?
https://www.youtube.com/watch?v=7TY9GaggRqg&t=257s
Spol til 4:11 der kan man se subpixel strukturen. Er det noget i kan få bekræftet?
Rasmus Larsen skrev:Ja det kan sagtens tænkes. Bliver spændende om næste generation så er et 2018 panel til endnu lavere pris
Så er det måske derfor de kan sælge 77" C8 til den lavere pris?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.