26 apr 2018, 21:11
I det brugerne på Flatpanels er de bedste og mest indsigtsfulde og vidende fladskærms- og Hi-Fi entusiaster, der findes i Danmark, retter jeg min tråd mod jer og jeres definition på det bedste tv- og audio set-up på et budget på omkring kr. 50.000 - 70.000.
Jeg er desværre kommet i besiddelse af en mindre formue efter min kære og elskede mor gik bort i januar 2017. Og det først nu, at jeg er kommet fuldbyrdet tilbage til livet og hverdagen og mit fuldtidsarbejde + min sidegeschæft i filmbranchen, som manuskriptforfatter (med tre usikre projekter i støbeskeen - inkl. økonomisk udviklingsstøtte fra NetFlix & DFI)
Jeg har to simple set-ups:
1) Bedste fladskærm + soundbar & subwoofer.
2) Bedste fladskærm + A/V receiver + højtalere & subwoofer.
Hvad skal jeg vælge?
Jeg er desværre kommet i besiddelse af en mindre formue efter min kære og elskede mor gik bort i januar 2017. Og det først nu, at jeg er kommet fuldbyrdet tilbage til livet og hverdagen og mit fuldtidsarbejde + min sidegeschæft i filmbranchen, som manuskriptforfatter (med tre usikre projekter i støbeskeen - inkl. økonomisk udviklingsstøtte fra NetFlix & DFI)
Jeg har to simple set-ups:
1) Bedste fladskærm + soundbar & subwoofer.
2) Bedste fladskærm + A/V receiver + højtalere & subwoofer.
Hvad skal jeg vælge?
Senest rettet af Gromit 26 apr 2018, 21:47, rettet i alt 5 gange.
Nuværende setup: SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 - Home Theater Package