Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey alle sammen

Jaeh, jeg ville såmænd bare høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med Express Delivery ( - www.expressdelivery.dk - )

Produktet jeg står og skal til at købe, sælges lidt billigere hos Getmore, men jeg kan lige som forstå, at det ikke er et godt sted at handle, så jeg måtte jo ty til det næstbilligste, men vil stadig lige høre lidt om dem..

Mvh Dan
Af Glud
Kender en som har haft lidt bøvl med Getmore, og da deres direktør tilmed har tilstået at have "forklædt" sig som kunde og skrevet god kritik om deres webshop rundt på nettet, så vil jeg ikke købe mine ting der.

Derimod turde jeg godt købe ind hos Express Delivery, men hvis det gælder et dyrt TV, så er jeg nok mere til et firma med en decideret butik. Ellers skulle Express Devilery være ganske udemærket. Husk dog, at det er Midt-Datas shop UDEN en rigtig butik med butiksansatte, hvilket kan holde prisen nede. Har selv bestilt hos Express Delivery en del gange før, og det har der ikke været nogle problemer med.

Held og lykke med købet :)
zaditor skrev:Hey alle sammen

Jaeh, jeg ville såmænd bare høre, om der er nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med Express Delivery ( - www.expressdelivery.dk - )

Produktet jeg står og skal til at købe, sælges lidt billigere hos Getmore, men jeg kan lige som forstå, at det ikke er et godt sted at handle, så jeg måtte jo ty til det næstbilligste, men vil stadig lige høre lidt om dem..

Mvh Dan
Ja - MON ikke !:(
De leverer superhurtigt - MEEEN hvis der er problemer med varen har DU et SERIØST PROBLEM!
Jeg fik leveret et surround-anlæg som ikke virkede.
Fik et kurerfirma til at levere pakken direkte tilbage og kurerfirmaet fik underskrift på fragseddel.
Nu påstår Express Delivery i mail, at de ikke har registreret varens modtagelse og den medarbejder, der kvitterede for varen kender de ikke.
Firmaet er FUP og SVINDEL! ADVARSEL!
Handl ALDRIG hos dem! Det er Midt Data som står bag, men de vedgår sig ikke ejerskabet.
Jeg er nu nødt til at foretage en POLITIANMELDELSE for BEDRAGERI tillige med at jeg foretager en stævning af direktøren.
DE ER EN FLOK PLATUGLER - LAD VÆRE MED AT HANDLE HOS DEM!
Dette blot til skræk og advarsel så andre ikke kommer i samme situation som jeg - hold dig langt væk fra Express Delivery.
PS! Har endvidere hørt rygter flere steder fra, at de er på vej mod konkurs.
Af Vega
Pis, har lige fået et grafikkort fra dem som jeg bestilte for lang tid siden, men har også afbestilt det hos dem igen. Nu vil jeg så ind på deres hjemme side, og så står der kraftedme at de er gået kunkurs? Jeg vil ikke have det kort og vil have mine penge igen. Hvad gør jeg? :(
Af SPY
hvis firmaet er gået konkurs og du penge tilgode fra dem skal du henvend dig til den avokat der køre konkursboed, og sige hvormange penge du har tilgode fra boet, men men udfra nogle andre steder hvor firma går konkurs, er det ikke mange der får penge udaf det, da der vil være mange, kratitor, der gerne vil have penge, og der somreg ikke bliver ret meget, der bliver udbetalt, og dem der ikke har meget tilgode, får nok ikke noget.

er ked af det på dine vejne, men vil tror, du må konkluder at de penge er tabt, men henved dig til den avokat.

/SPY
Af Vega
Det er fanme svineri. Har annulleret den for flere måneder siden, og så sender de den fanme 2 hverdage får de går konkurs! !:( Så de lige kan kræse de sidste penge uberettiget ind!
Har ikke penge tilgode, men jeg vil have pengene tilbage for det kort som jeg ikke ønsker at få, og som jeg ikke har ønsket i snart 2 mdr.

Hvordan skal jeg finde ud af hvilken advokat der har det?
Det er jo også midt data der ejer det.
Af SPY
hejsa

kan desvære ikke pt huske, hvad man skal gøre for at finde udaf hvem der skal gøre boedet op, men skal nok vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om det.

/SPY
Af SPY
hejsa
du kan da altid læse lidt her eller kontakt dem , vil tro de kan hjælpe dig

http://www.startvaekst.dk/Konkurs

fant også dette her
http://www.forbrug.dk/faq/80/
der står

Kan jeg få mine penge igen, når sælgeren er gået konkurs?Spørgsmål:

Vi bestilte i september 2002 et abonnement hos et frugt- og grøntfirma, der skulle levere frugt og grønt en gang om ugen. Vi forudbetalte for fire leveringer, men har kun modtaget én. Først meddelte firmaet, at de havde problemer med fragtmændene, senere var der sygdom, og nu er de gået konkurs. Er der nogen chance for, at vi ser de 500 kr., vi har til gode?

Svar:
Hvis firmaet er gået konkurs, kan I kontakte den byret, butikken hører under (i København er det Sø- og Handelsretten) og få oplyst, hvilken advokat der behandler sagen samt anmelde jeres krav til konkursboets advokat. Det er normalt ikke de store penge, man får i den situation – ofte får man ingenting.

Forbrugerklagenævnet

håber det kan hjælpe dig vider

/SPY
Brugeravatar
Af Stefan V
Du kan jo eventuelt lave en RMA sag på deres forside hvor du fortæller dit problem. Jeg ved godt at firmaet har været forholdsvis uhæderligt, men du kan jo forsøge. Ellers så prøv at maile til dem, måske giver det pote...

Jeg havde selv en ven som fik nogle ting sendt derinde fra, selvom han havde annuleret sin ordre. Han fik dog pengende retur efter en måneds tid ::l

Held og lykke med sagen!

P.S. Det var godt nok på tide at den forretning lukkede, sådan en mangel på respekt overfor sine kunder skal man lede længe efter!
Af tommyB
MidtData som ejede Express Delivery er også gået konkurs. De har skiftet navn til Selskab af 1-3 og har lavet et nyt selskab MidtData Salg Aps.
Unggå for alt i verden at handle hos MidtData fra nu - der er ingen tvivl om at de går konkurs igen i løbet af kort tid.
PC-Netto som de ejede er også lukket - så det ser skidt ud.
Af Vega
Ja jeg handler i hvert fald aldrig ved hverken Midt Data, eller nogen af Allan Carøe Sørensen andre fuske forretninger mere. Gid han må rådne op! !:( Han skider kort sagt på sine kunder! Og det er med stort S!
Af hviid
Jeg bruger altid www.trustpilot.dk, og så kan folk have deres forskellige holdninger omkring siden...

Gå derind, også ikke bare gå efter trusten, læs hvad folk skriver, nogle skriver bare noget pis, men det er rart der er nogle som reelt forklare hvorfor man ikke bør handle de forskellige steder.
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg plejer bare at at "google" firmaets navn fx "Getmore kritik". Der vil næsten altid komme negativ kritik op, at et hvilket som helst firma! Læs derfor hvilke oplevelser folk har haft, så går man ikke helt galt i byen :)