Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasNielsen
Har lige bestilt 55c7 i power Frederiksberg til 9999. Ture ikke vente længere. Tror ikke prisen kommer længere ned,( bare min vurdering) det virker heller ikke som om der er mange modeller tilbage i de forskellige butikker og online forhandlere.
Fik en kalibrering med for 700. Ved ikke om det er penge ud af vinduet. Men sælgeren sagde de brugte udstyr til 80.000. Til at kalibre med.
Brugeravatar
Af bbplayer
Torben Rasmussen skrev:Brugt forkert er det lige meget hvad det koster Billede
hehe, og brugt rigtigt så kan de billiste også følge med selv om de er lidt langsommere.
Af golfer
Hvordan ser i udviklingen på Sony A1KD65 jeg står og skal have et nyt tv og selvfølgelig skal det være OLED, men hvor jeg ser LG falde jævnt hen i pris og være på tilbud så ser jeg ikke samme bevægelse hos Sony.

skal jeg bare bide til Bolle og Acceptere at A1 i 65" næppe kommer under 21'000kr inden for overskuelig fremtid.
Af Turbomodul
Angående Panasonic 65ez950, så er den nu nede under 22K.

Kan man have en forventning om, at også denne model er med i den "VM Fodbold" kampagne der gør at mange modeller (også OLED) falder betragtelig i pris op til mesterskabet?

Det kan ikke vare så længe inden der kommer VM feber.

Har set at TV2 sender i 4K til VM.
Af henningdalgaard
mon ikke den kampagne bliver på 2018 modellerne. Jeg har talt med Power i dag og de siger at der ikke er mange tilbage af 2017 modellerne. Bare mit bud... Ville gerne have 65" ned i pris. DEt er lidt vildt at de ekstra 10" skal koste 8-9-10k
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er jo prisudviklingen vi snakker om her, og det kunne jo være en indikator for hvad forhandlerne har tænkt sig at sætte prisen til. Så jeg synes da ikke, at det er uden betydning.
Brugeravatar
Af bbplayer
Mon ikke det er en "Fyndvaror" , du har fået der. Din link virker ikke, og deres pris er 15.490,- lige nu. Men 500kr er da og sparet men det afhænger jo af produktet du modtager, når du ikke selv afhenter i butik.
Af henningdalgaard
bbplayer skrev:Mon ikke det er en "Fyndvaror" , du har fået der. Din link virker ikke, og deres pris er 15.490,- lige nu. Men 500kr er da og sparet men det afhænger jo af produktet du modtager, når du ikke selv afhenter i butik.
Hvad er fyndvaror? Linket var aktivt i nogle timer kun. Lidt underligt. Det var faktisk det gamle link fra tidligere indlæg da den var på bus, som jeg tilfældigvis klikkede på.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Brugeravatar
Af bbplayer
Dustin er svensk, og det betyder returvare, så har de fået en enkelt skærm retur, så er det jo normalt fyndvaror for dem, når den er brugt? Det skal du da checke lidt når den ankommer.

Sjovt er hvis de kun satte den 500,- ned med 1 stk i nogle timer, det tyder på sådan et tilfælde når de nu er tilbage til normal pris.

Undskyld for at være mistroisk , det er bare mærkeligt at sænke priser i nogle timer og skriver 1 stk?

EDIT: Dit link er ikke korrekt, så det virker slet ikke lige meget hvad man gør :) resten af link er væk .
Af henningdalgaard
bbplayer skrev:Dustin er svensk, og det betyder returvare, så har de fået en enkelt skærm retur, så er det jo normalt fyndvaror for dem, når den er brugt? Det skal du da checke lidt når den ankommer.

Sjovt er hvis de kun satte den 500,- ned med 1 stk i nogle timer, det tyder på sådan et tilfælde når de nu er tilbage til normal pris.

Undskyld for at være mistroisk , det er bare mærkeligt at sænke priser i nogle timer og skriver 1 stk?

EDIT: Dit link er ikke korrekt, så det virker slet ikke lige meget hvad man gør :) resten af link er væk .
14900 er vel ikke kun 500kr ned? Står den ikke til 17999 normalt? Der stod 20 stk tilbage da jeg havde bestilt, så der var mere end en til den pris. Men ja det kan da sagtens være returvarer. Problemet er at jeg tager på ferie i en måned fredag morgen og den kommer nok først fredag eftermiddag. Så jeg kan ikke tjekke den desværre. Burde den ikke være okay?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 203