29 mar 2018, 18:47

Jeg benytter mig selv af Sonos’ Playbar, og har haft gode erfaringer i forhold til min kan man nok sige store Samsung UE75MU6175
LED skærm (Man skal jo prøve at skabe sin egen hjemmebiograf ).
 ). 
Nu har jeg i forvejen op til flere Sonos højtalere, og selve systemet spiller bare! Selve Soundbarens 6 mid-range drivers og dens 3 tweeters giver en super lyd, og med min samling af Sonos udstyr kan jeg nå 5.1 potentialet. Tilmed er designet i top, hvilket desværre også indikerer en højere pris. Hvis du blot skal have en enkel soundbar, så vil jeg også anbefale at kigge andetsted, hvis du ikke vil fanges i “Sonos fælden” 

LED skærm (Man skal jo prøve at skabe sin egen hjemmebiograf
 ).
 ). Nu har jeg i forvejen op til flere Sonos højtalere, og selve systemet spiller bare! Selve Soundbarens 6 mid-range drivers og dens 3 tweeters giver en super lyd, og med min samling af Sonos udstyr kan jeg nå 5.1 potentialet. Tilmed er designet i top, hvilket desværre også indikerer en højere pris. Hvis du blot skal have en enkel soundbar, så vil jeg også anbefale at kigge andetsted, hvis du ikke vil fanges i “Sonos fælden”

Hej. Har du et link til en hjemmeside,  eller ved du om de sender til dk.? Er på udkig efter noget lignende.

Hej. Har du et link til en hjemmeside,  eller ved du om de sender til dk.? Er på udkig efter noget lignende.