Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af miccam
Hej alle, hvilket af disse to ville I vælge som bedst value for money, hvis størrelse 49 kun til soveværelset, hvis android tv ligegyldigt, og hvis XE70 koster 3.333 kr og XE80 koster 4.700 kr?

Mange tak :-)
Af Tagerasmussen
Jeg har et 55xe7096. Som jeg er tilfreds med. Den har dog ikke lige så god betragningsvinkel som xe80. Så du skal gøre op med dig selv om det er noget du har behov for.
Af miccam
Tak, Tage. Så længe det er i soveværelset med tv’et midtfor sengen, er betragtningsvinkel nok ikke så afgørende (i modsætning til i stuen, hvor vi sidder både i sofa midtfor og i lænestole i siderne). Andre gode input? Eller evt. andre ~49’ bud til lige så attraktiv pris som de 3.333 kr.?
Af Tagerasmussen
Jeg synes du får meget for pengene og jeg har ikke selv set et tv der giver mere for pengene. Plus jeg synes Sony laver holdbare produkter. Det kan jeg sige efter jeg både har to stk PlayStation og soundbar i det, plus fire stk. TV. Og det har AlLDRIG svigtet.

Linux som det køre istedet for Android køre Smooth med Netflix, youtube. Og så er der også DR app og tv 2 app i den også.