01 apr 2018, 18:08
men der har hele tiden stået "Er nu på jagt efter et nyt til soveværelset som gerne skal kunne klare Viasat Ultra HD" hehe.. det siger selvf. intet om at det andet står i stuen..
Jeg hopper på et LG fra Giganten.. så ser vi om det virker - ellers får de det retur
Du har nok ret mht. at alle nye tv kan så jeg lukker bare tråden her..
Mfede skrev:Beklager min vage beskrivelseStonecoldsweat skrev:Jeg forstod det som, at du ville skifte dit LG ud. Der står ikke i første indlæg, at dit LG står i stuen (som jeg nu går ud fra?), og derfor misforstod jeg..Mfede skrev:Min opfattelse er, at alle nye 4K-tv gør det i dag. Det var mere noget man skulle være opmærksom på for nogle år siden.Jo det kunne jeg godt, men nu er det jo et spørgsmål om at jeg skal have et nyt til soveværelset hvor jeg vil sikre mig at det virker "out off the box"
Men kan du ikke bare købe en boks med DVB-c tuner og HEVC-understøttelse, hvis du ellers er tilfreds med dit nuværende?
Det der bekymre mig lidt er at feks. Elgiganten ikke kan svare på om det virker på en given model.. lidt skræmmende sagde ekspedienten at "det troede han da alle UHD 4K tv kunne".. hmmm..
Du kan evt. prøve at skrive til de forskellige producenter, men det er stadig mit klare indtryk, at det er noget alle nye tv kan i dag.
Hvis de ikke kunne det, burde der være meget mere fokus på netop dette problem.
Jeg hopper på et LG fra Giganten.. så ser vi om det virker - ellers får de det retur
Du har nok ret mht. at alle nye tv kan så jeg lukker bare tråden her..