Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som beskrevet på forsiden af Flatpanels.dk, kan Flatpanels i samarbejde med Geco nu give brugerne et ekstraordinært tilbud på Sharps roste og omfattende nye Tv serie HD1, Blu-Ray afspiller BD-HP20S, samt 3 Blu-Ray film.

For den dags aktuelle pris på 46HD1E & 52HD1Ewww.geco.dk tilbydes for Flatpanels brugere følgende:

Ved bestilling af enten 46HD1E & 52HD1E LCD-TV udløses 1 x Sharp BD-HP20S Blu-Ray afspiller og 3 x Blu-Ray titler inklusive i prisen (HDMI kabel ej vedlagt).

Pris er inkl. fragt og fragtforsikring.

Tilbuddet gælder kun for Flatpanels registrerede brugere. Det kræver således, at du er logget ind på din egen bruger for at benytte dig af tilbuddet. Hvis du kan se dette, så betyder det, at du allerede er bruger.

TILBUDET ER SLUT

Betingelser for tilbudet:
- Tilbuddet er kun gældende for Flatpanels registrerede brugere (vi modtager dog ingen provision af salgene)
- Ved bestilling skrives blot i notatfelt ”Flatpanels tilbud” og dit Flatpanels brugernavn. Dette verificeres med Flatpanels og brugeren debiteres herefter kun ovenstående tilbudsbeløb (den normale udsalgspris skal dog accepteres ved bestillingen!). Debitering af kreditkort sker først når varen har forladt Geco’s lager.
- Blu-Ray afspilleren, Sharp BD-HP20S + de 3 Blu-Ray film vedlægges automatisk i din forsendelse.
- Tilbuddet er begrænset til én skærm pr. bruger.
- Geco forbeholder sig retten til at afvise en bestilling såfremt brugernavn undlades, er mangelfuld eller forkert, og i øvrigt i henhold til handelsbetingelserne på www.geco.dk.
- Geco’s handelsbetingelser er til enhver en tid gældende

Alle priser er inkl. moms og levering.

Praktisk information:
- Geco.dk er autoriseret Sharp outlet. Dette er din sikkerhed for:
- At produktet ikke er parallelimporteret
- At produktet er fuldt supporteret garanti- & servicemæssigt af Sharp i Norden
- At vi har fuld tilgang til de varer vi annoncerer med
- At når lagerstatus viser varen er på lager, så er den fysisk på vores lager
- At vi kan demonstrere en stor del af Sharp's produktsortiment i vores showroom
- At vi har stor og bred know-how omkring produkterne
Senest rettet af Rasmus Larsen 12 dec 2007, 07:52, rettet i alt 1 gang.
Af Gr3y
Jeg beholder min 37XD1E lidt endnu. Plus, jeg har ikke lige 30k at brænde af.

Men fint tilbud hvis man har pengene. ;)
Af Nkaj
Hvad betyder det, at produktet ikke er parallelimporteret?

Ellers fedt tilbud hvis man lige havde 30.000 til et tv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det betyder at du har dansk garanti og at du har Sharp-Danmark i ryggen hvis noget går galt. TV skal således ikke sendes til udlandet for eventuelle reperationer. Desuden betyder det at du har bedre garanti for at TV'et ikke opfører sig mærkeligt i DK ift. det land det oprindeligt var rettet imod - såsom menuer, DVB-T osv.
Af Denner
Jeg syntes ikke lige jeg kan se prisen nogen steder, men jeg er også ny her på forummet så jeg undskylder på forhånd hvis det er en dum NOOB fejl fra min side O-O
Af bora
Hvorfor er det lige at Geco.dk er 5000,- kr dyre end pc-netto, midtdata og Express Delivery... kunne ellers godt tænke mig den 52" men er den afspiller 5000 værd?
Af Denner
Er det ikke fordi deres produkter er parallelimporteret ?
Af Snurrerundtlyd
yakken skrev:Det betyder at du har dansk garanti...
De danske regler for reklamationsret gælder altid på varer købt i Danmark uanset om de er parallelimporterede eller ej.
Af Denner
Men hvad er det lige at prisen er ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prisen er den du finder på geco's hjemmeside.

Ja, du har altid dansk reklamationsret, men med et parallelimporteret TV er det ikke nødvendigvis den danske afdeling der stiller garantien. Det kan sagtens være andre steder i europa og så skal skærmen sendes ud af landet, hvilket oftest betyder forlænget reperationsperiode.
Af skovsborg
Hej

Den skærm ser ellers lækker ud!

Jeg har kigget en del på Sony x3500 model og må sige at den har imponeret mig meget.
Men så er det store spørgsmål hvilken skærm er bedst? Sharp har jo en god fordel med indbygget harddisk, men jeg har ikke set den i action.

Hvilken af de 2 skærme ville I foretrække?

Nogle som har set begge skærme?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har endnu kun set Sonys X3500 serie kort, men jeg skulle faktisk få den ind til test inden længe. Derefter kan jeg give et lidt mere kvalificeret svar.

Men det er dog klart, at Sharp har fokuseret mere på funktionaliteten, hvilket nok også bør være med i dine overvejelser.
Af miri
Rasmus Larsen skrev:Men det er dog klart, at Sharp har fokuseret mere på funktionaliteten, hvilket nok også bør være med i dine overvejelser.
Få lige GECO til at give returret, hvis undertekstproblemet også eksisterer på HD1E. Det gør det nemlig i følge deres egen hjemmeside

Da jeg købte et XD1E i februar (via brugertilbuddet her på siteen), så var det fremme, at undertekster skulle slås til hver gang tv'et blev tændt (også fra Stand-by og det kræver 3-4 tastetryk + opdatering af menuerne), men meldingen fra Sharp var, at det var man klar over, der blev arbejdet på en løsning, og den ville blive sendt via OAD (udsendt via det digitale signal), men nu har det vist sig, at fejlen er hardware betinget, så Sharp vil alligevel ikke gøre noget - lang næse....