Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kskruger
Det første du gør, at finde et andet sted at handle. Getmore har et meget dårligt ry, så det kan være rigtigt surt, at opleve dårlig kundeservice, bare for at spare nogle få 100 kr.

Ud af de 2.
Gå efter Samsung LE40M86, helt klart det bedste af de 2.
Jeg tror faktisk ikke du kan få LE40F71B mere, det er jo sidste års model serie, som er udgået til fordel for 8 serien.
Af Mestervester
Hehe okay..

Det var nu også bare fordi det lige var der de havde dem begge to så jeg kunne sammenligne dem.

Men kiggede på hifipriser.. og der så det nemlig ud som om at den var oprettet for en måned siden. Derfor troede jeg det var den nyeste. Men er meget muligt at det er sidste års model.

Kender du evt andre du kan anbefale istedet da?
Af kskruger
Ang. forhandler, så er det vist mest Getmore, som har et dårligt ry. Men ellers søg på de forskellige forums, såsom Flatpanels.dk og recorere.dk der bliver hurtigt skrevet noget, hvis en forhandler ikke giver en god service.

Ang. din tråd om fladskærm.
Nu skriver du ikke noget om, hvilken krav du stiller, eller pris.

Men Samsung LE40M86 kunne været et godt bud på en rigtig god LCD skærm, til en god pris. Hvis vi snakker omkring 10.000,-
Den giver rigtigt godt sort gengivelse, flotte farver og super skarphed.
Og super til PS3, Pc'er og lign.

Hvis du går op i, at billedet skal se så naturligt og rigtigt ud. Så skal du kikke på Plasma skærme, de viser farver mere ægte og billedet har mere dybde. Til gengæld har de ikke LCD's super skarphed, som mange godt kan li.
Og et godt plasma skærm til prisen er klart Panasonic 42PX70 til omkring 8600-11000,-

Men at råde det ene, eller det andet er svært, du skal ud og kikke selv.