02 feb 2018, 21:40

Jeg prøver noget nyt og har hermed bestilt HomePod. Tråden opdateres med mine erfaringer omkring selve bestillingsprocessen og hvordan HomePod fungerer i DK.

Rasmus Larsen skrev:Du vil kunne afspille fra alle musiktjenester via Airplay.Det er rigtigt.
Rasmus Larsen skrev:Jeg er spændt på at høre dine erfaringer. Følger tråden med interesse. Har du også Apple TV?Hej Rasmus.
Vi overvejer herhjemme at købe 1, måske 2, afhængigt af hvordan Airplay 2 fungerer.

Torben Rasmussen skrev:Det er nok specifikt AirPod der er interessant. Rasmus har et sæt Beolab 9 sat til sit TV via ATV lige nu, så det er næppe lyd der mangler i almindelighedMed 7 tweeter arrays og en større basenhed er det nok ikke så underligt, at den er mere fyldig i lyden. Den koster så også næsten det dobbelte af en Sonos One.
Jeg har læst forskellige reviews hvor det sammenlignes med bla. Sonos Play:1 hvor lyden beskrives som mere fyldig i AirPod. Jeg tror dog ikke at det fulde potentiale er udløst endnu, så jeg forventet at de kan tweake lidt mere på dem.
mousefarm skrev:Jeg prøver noget nyt og har hermed bestilt HomePod. Tråden opdateres med mine erfaringer omkring selve bestillingsprocessen og hvordan HomePod fungerer i DK.Har du modtaget den endnu?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.