bphhm skrev:he he, har selv været ude for samme historie. Jeg vil sige at alle der læser dette forum skal nok kun tage Elgigantens og Powers udtalelser som kuriosum. Selvom de sikkert til dels kan have ret.
De får jo sikkert samme spørgsmål fra en bred kundegruppe med vidt forskellig baggrund, og det skal man huske.
Da jeg selv var i Power og købe mit Sony på tilbud og fik kontakt til en sælger med min bestilling "Jeg vil gerne have et Sony 49XE9005 som i har på tilbud til 6.666 kr", var hans første reaktion at forsøge at tale mig fra det og sælge et LG istedet :-).
Sjovt - det selv samme tv købte jeg i Elgiganten til samme pris. Jeg blev frarådet at købe det, til det behov jeg havde.
Et behov der hed tirsdag og torsdag fra kl 10-15 begge dage.
Så var han ellers igang med at kontakte erhversafdelingen, hvor jeg pænt stoppede ham og bare bedte ham sælge mig det tv jeg er kommet efter.
Det fik jeg lov til med en advarsel om at garantien ikke ville dække, hvis der kom fejl.
Jeg prøvede at få ham til at finde mig på skrift at tv’ et ikke kunne tåle det planlagte brug. Det afviste han dog. Men for h.....