Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af blandbo
Jeg er så uheldig at min Alfaview fladskærm er begyndt at udsende en høj hylende tone, når skærmen har været tændt i noget tid. Jeg vil derfor gerne have den repareret, men jeg har forgæves forsøgt at finde nogle reparatører på nettet, der kan fikse problemet. Kan nogen hjælpe med at finde en reparatør?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal nok sende en PM besked eller en email. Vedkommende har ikke aktiveret "underret ved svar" i denne besked, så med mindre han tilfældigvis kommer forbi igen, så ser han det ikke.
Af Jcelectric
yakken skrev:Du skal nok sende en PM besked eller en email. Vedkommende har ikke aktiveret "underret ved svar" i denne besked, så med mindre han tilfældigvis kommer forbi igen, så ser han det ikke.
Selvfølgelig kigger jeg da forbi, i ny og næ... :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu var det trådens ejermand jeg hentydede til. Hvis han ikke læser dit svar, så finder han jo ikke ud af at der er nogen der kan fikse hans skærm ;)
Af Jcelectric
yakken skrev:Nu var det trådens ejermand jeg hentydede til. Hvis han ikke læser dit svar, så finder han jo ikke ud af at der er nogen der kan fikse hans skærm ;)
Åååh ups, my bad.. :s
Af blandbo
Trådens ejermand har skam fået en mail om at der skete noget! Jeg har også skrevet en mail til Jcelectric, som jeg håber han læser
Af Jcelectric
Så er der mail til dig B. landbo.. :)