Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad skal jeg vælge??

Panasonic TH-37PX70E
7
70%
Sharp LC 37 XD1.37
3
30%
Af nikolaj1982
Står og skal investere i et fladskærms tv til max 10.000. Havde egentlig satset på Panasonic TH-37PX70E. Men nu har jeg set at Merlin har Sharp LC 37 XD1.37 på tilbud til 9.000 og det er jo Full HD. Ved at der har været en fejl vedr. underteksterne. Mon denne fejl er rettet??

Nogen der har erfaringer med dette tv og hvad kan folk anbefale???

Prisen er vel ca. den samme. Ved ikke om det er en fordel med LCD i forhold til Plasma, når jeg skal tilslutte computeren...

På forhånd TAK!!
Af TYBO
Full HD på en 37" er ligegyldigt...med mindre at du skal bruge den som monitor og sidde lige foran den.

Hvis det er til stuen og du skal sætte PCen til den så gå efter mindst en 40".

Det er simpelthen umuligt at læse hvad der står på skærmen 3 meter væk ellers.
Af miri
Jeg er meget tilfreds med billedet på min 37" XD1E, men fejlen vedr. undertekster er ikke rettet, og Sharp har meddelt, at det bliver den heller ikke...
Af LQmmel
Hvilken fejl er der tale om da?
Af nikolaj1982
Det er til min stue, hvor jeg sidder ca. 2,5m fra skærmen. Har været ude at kigge på både skærmen fra SHARP, Panasonic og Zepto´s. Synes bare det er svært at vurdere billederne i forhold til hinanden, da det var i tre forskellige butikker. Og på Zepto´s kunne jeg ikke engang komme til at se noget med analogt signal.

Har fejlen mht. underteksterne på SHARP's tv nogen stor betyden, og i så flad hvilken?

Skal jeg være bekymret for burn-in, hvis jeg vælger plasma skærmen og bruger den i forbindelse med computeren?
Af glade
8799 kr i elgiganten koster den just info..
Af nikolaj1982
Hvad betyder fejlen vedr. undertekster? Gør det at jeg bør fravælge tvet??

Ellers tror jeg sku jeg køber det...

Andre gode bud??
Af glade
Geco har et stk demo til 7999 kr og de matcher også elgiganten pris skriver du det i ordren, køber måske selv et imorgen.