Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten F
hej alle

jeg er ude og lede efter en 21-22" widescreen som udelukkende skal bruges til kontorbrug.

jeg har en samsung 205bw nu som egentlig er fin nok, jeg skal bare bruge en mere. er glad for den hæve sænke mulighed den giver så der for er samsungs 225bw også lige den første jeg har kigget på.

men jeg vil gerne lige høre hvad nogle at jer mere befarende folk har at byde ind med.

så her er lidt krav:

det skal IKKE være en skærm med blank overflade(glossy)
størrelse 21-22"
gerne hæve-skænke bar
ingen behov for pivot funktion
gerne en skærm der ikke bygger på tn panel teknologi
og så prisen - ikke for dyr, har kigget på dells 2007wfp og 4k er lige i overkanten 2500 ville være bedre.

skærmen skal primært bruges til A-cad og indesign og andre arkitekt relateret programmer.

på forhånd tak for hjælpen

mvh morten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Dells skærme er ofte på tilbud og flere af vores brugere har med succes ringet til Dell og bedt om at købe 2007WFP til tilbudsprisen (som er ca. 2800 kr). Så vidt jeg har kunnet forstå så er proceduren blot at du ringer og forklarer at du har set 2007WFP på tilbud tidligere og gerne vil høre om de ikke kan give dig et tilbud på den nu.
Af Morten F
det lyder da fint at dell har sådan en politik at man kan få lidt rabat hvis man ved hvordan man skal spørge.

valget faldt nu ud til fordel for samsungensom jeg selv nævnte, og kærsten, som skulle bruge den, er glad for den, og så er alt jo godt.