Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TAX
Jeg takker mange gange for svaret.Og jeg lægger meget mærke til service menuen og på min står der ikke noget ved panel info...Hmmm mærkligt.....Har købt min skærm hos:Data engros på fredriksberg..annoncen lød som følger...Samsung 22" TFT SM226BW-S Black 1680x1050 2ms så jeg kan vist roligt aflevere den tilbage
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvorfor vil du levere den tilbage? Er du utilfreds med den?

Bare fordi nogen er utilfredse med et C-panel, skal du jo ikke lade dig rive med. Se på skærmen - er der noget du ville have bidt mærke i hvis du IKKE havde læst denne tråd?
Brugeravatar
Af TAX
Ja har lagt mærke til det i spil og især hvide rulle tekster på sort bagrund,så opstår der små pixel efterladenskaber som ikke forsvinder før der kommer en ny tekst hendover dem.Syntes ellers det er en kanon flot skærm,men er blevet lidt i tvivl om hvilken skærm jeg nu må eje...70%gamming...30% Arbejde.Men tak for dine altid hurtige svar yakken du er sku om dig herinde...HOOAH
Brugeravatar
Af TAX
Og lige en ting til yakken som du garenteret også ved noget om ;) Når jeg trykker på auto just så skriver den "not available" :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Autoadjust har ikke nogen funktion når skærmen er sat til digitalt. Det er en funktion der skal kompensere for fejlplacering af billedet når du sender signalet analogt.
Brugeravatar
Af TAX
nu bliver jeg meget i tvivl om hvilke af de to skærme jeg skal vælge....HJÆLP
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
... hvilke 2 skærme?
Brugeravatar
Af TAX
Samsung 226bw Vs Samsung 226Cw....sorry...ps.tak for alle dine gode svar
8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal ikke regne med at 226CW er bedre end 226BW. Den har ikke modtaget megen ros rundt om på nettet.
Af Lsp
Hej Allesammen.

Jeg har netop købt denne dejlig skærm og lad mig først og fremmest sige at jeg er rigtig glad for den og vil derfor på ingen måde bytte den om den så skulle være med C Panelet.

Jeg er blot interesseret i om nogen kan svare mig på hvilken panel den kører med.
I servicemenuen får jeg flg.

Scaler-MCU : Mstar
Version: M-ME22H0CAA-1002
Checksum : 6F39

På bagsiden står der:

Made in Slovakia (SESK)
September 2007

God weekend.
Af ust
Hej forum og især Lsp

Jeg har lige købt tre af disse skærme ( Samsung 226BW ) hos Dataengros.dk.
Alle tre var lavet i Slovakiet og når man fik dem i "safe mode", ved at sætte kontrast samt brightness til 0 og derved at holde "source - knappen" inde i 5 sek, var de alle ME22H0CAA-1002.Ifølge nedenstående side er ME22H0CAA-1002 nummeret lig skærm med S-Panel.

http://reviews.cnet.com/lcd-monitors/sa ... al=2513649

Håber det kan hjælpe folk som er på udkig efter denne skærm
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17