Log ind med sociale netværk
01 dec 2017, 03:27
Hvordan skulle det være det, når det virker 100% fra Oppo'en? Og Hulu, etc. 
Den er sluttet til en Lumagen RadianceXD.
Den er sluttet til en Lumagen RadianceXD.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB9000 | Apple TV 4K
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM & Roon
Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM & Roon
01 dec 2017, 10:39
ahp skrev:Er der andre der oplever problemer med DR appen?I går opdaterede jeg til tvOS 11.2 beta 5, og det går stadig i stå, når jeg pauser. Men jeg kunne få det igang igen ved at trykke enten +10 eller -10 på Remote appen på iPhone.
Når jeg trykker på pause, så kan jeg ikke starte udsendelsen igen. Jeg kan heller ikke spole frem eller tilbage. Det har virket fint tidligere (for få dage siden), men altså ikke nu.
03 dec 2017, 10:13
Med iOS 11.2 får man nogle nye muligheder for at styre Apple TV på låsskærmen af iPhone/iPad.
Jeg kan dog ikke regulere lydvolumen. Det må næsten hænge sammen med, at tv'et (LG E6) ikke understøtter volumeregulering via HDMI CEC?

Jeg kan dog ikke regulere lydvolumen. Det må næsten hænge sammen med, at tv'et (LG E6) ikke understøtter volumeregulering via HDMI CEC?

03 dec 2017, 21:12
Brixen skrev:Jeg har samme problem og jeg er på det gamle Apple TV og ios 11. Det må være en bug i DRs app.ahp skrev:Er der andre der oplever problemer med DR appen?I går opdaterede jeg til tvOS 11.2 beta 5, og det går stadig i stå, når jeg pauser. Men jeg kunne få det igang igen ved at trykke enten +10 eller -10 på Remote appen på iPhone.
Når jeg trykker på pause, så kan jeg ikke starte udsendelsen igen. Jeg kan heller ikke spole frem eller tilbage. Det har virket fint tidligere (for få dage siden), men altså ikke nu.
04 dec 2017, 08:58
Ud af den blå luft har jeg ligepludselig rigtig meget problemer med lipsync på Atv og infuse. Andre der har samme problem? Jeg har ikke ændret noget på Atv eller mit sled b6?
04 dec 2017, 11:15
Jeg har kørt med beta 11.2 et stykke tid, men det er noget tid siden jeg opdaterede.
04 dec 2017, 11:28
bromberg skrev:Jeg har kørt med beta 11.2 et stykke tid, men det er noget tid siden jeg opdaterede.Det har jeg også, især for at få automatisk skift mellem SDR og HDR. I går var den rigtige 11.2 ikke kommet til ATV. Jeg har ikke kigget i dag.
05 dec 2017, 06:17
Har også netop publiceret noget om frigivelsen af tvOS 11.2: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1512450536
Vores video fra public beta er inkluderet. Bemærk at Infuse nævnes i videoen. App'en er sidenhen blevet opdateret til at kunne håndtere skift af frekvens og dynamikområde.
Vores video fra public beta er inkluderet. Bemærk at Infuse nævnes i videoen. App'en er sidenhen blevet opdateret til at kunne håndtere skift af frekvens og dynamikområde.
05 dec 2017, 21:20
Kan ikke få "match framerate" til at virke med DR TV appen. Jeg har apple TV indstillet til 60 HZ som udgangspunkt, da det ser bedst ud med det meste Netflix og med pauseskærmen. Og jeg har slået "match framerate" til.
Men når jeg eksempelvis starter "Historien om Danmark: Grundloven", kan jeg tydeligt se, at den ikke skifter til 50 Hz. Det hakker som jeg ved ikke hvad. Hvis jeg manuelt skifter til 50 Hz kører det fint... Andre, der har samme problem?
Men når jeg eksempelvis starter "Historien om Danmark: Grundloven", kan jeg tydeligt se, at den ikke skifter til 50 Hz. Det hakker som jeg ved ikke hvad. Hvis jeg manuelt skifter til 50 Hz kører det fint... Andre, der har samme problem?
06 dec 2017, 05:06
Hvis udbyderen bruger standardafspilleren til video i tvOS burde det faktisk ske automatisk, ifølge Apple. Det er kun, hvis de bruger en modificeret afspiller, at der skal opdatering til.
Jeg tror problemet med DR TV app'en er, at den ikke sætter korrekt flag til at angive hvilken frame rate indholdet tilbydes i.
Jeg tror problemet med DR TV app'en er, at den ikke sætter korrekt flag til at angive hvilken frame rate indholdet tilbydes i.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto