Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wired
5750 kr.? Jeg har lige givet 5000 for en 2005fpw... :(
Af Jacob_Bentzen
Wired skrev:5750 kr.? Jeg har lige givet 5000 for en 2005fpw... :(
Du skulle have været ude og kigge lidt på ebay.com for der kan du finde den :)
Af LWA
Jacob_Bentzen skrev:
Wired skrev:5750 kr.? Jeg har lige givet 5000 for en 2005fpw... :(
Du skulle have været ude og kigge lidt på ebay.com for der kan du finde den :)
Hej Jacob,

Fandt du den på Ebay i USA? Og var de 5750 incl. shipping?

Jeg kan se de har en masse men dem der gerne vil shippe overseas tager typisk $200 for det. Eller sådan fortolker jeg det ihvertfald .. . har ikke nogen tidligere erfaringer med Ebay.

mvh Lars
Af Jacob_Bentzen
Hej Jacob,

Fandt du den på Ebay i USA? Og var de 5750 incl. shipping?

Jeg kan se de har en masse men dem der gerne vil shippe overseas tager typisk $200 for det. Eller sådan fortolker jeg det ihvertfald .. . har ikke nogen tidligere erfaringer med Ebay.

mvh Lars[/quote]

Hej Lars
Ja jeg fandt den på Ebay i USA og det kostede 150$ at få den sendt.
Har fået at vide at den er i landet, men Internationalt Postcenter kan ikke rigtig finde ud af at sende den videre :(
Håber de snart tager sig sammen.
Glæder mig for vildt til at modtage den.
Af LWA
Cool! :) Altså bortset fra etatens rod !:(

Men ikke så godt med Postens forsendelse. Jeg har tidligere selv måttet ind i sydhavnen hvor de har et internationalt postcenter, for at hente forsendelser. Måske det kunne speede tingene lidt op hvis du kunne det?

Hvad købte du den til i $$ (uden forsendelse altså)?? Jeg kan se der er en masse nye til salg.

Og hvad med told og moms? Når jeg har købt postordre fra USA (mange år siden) var der told på, på ca 10-15% som man skulle betale til postvæsenet i DK ved levering/afhentning af varen.

Glæder mig meget til at høre mere om dine erfaringer (og håber du snart får din skærm) - det lyder klart som en mulighed for at få en god skærm til en fornuftig pris.

mvh Lars
Af steve-lainen
Øhh.... fra USA, så er det vel en 110V model?? Så skal man også have en omformer. Men du fylder måske ikke så meget så det gør noget??

Hilsen Peter
Af Jacob_Bentzen
LWA skrev:Cool! :) Altså bortset fra etatens rod !:(

Men ikke så godt med Postens forsendelse. Jeg har tidligere selv måttet ind i sydhavnen hvor de har et internationalt postcenter, for at hente forsendelser. Måske det kunne speede tingene lidt op hvis du kunne det?

De har sagt til mig at jeg ikke selv kan tage ind og hente den :(
Jeg kan heller ikke finde ud af om den er Kbh V eller i Kastrup.
Men de er godt nok sløve *GG*

Hvad købte du den til i $$ (uden forsendelse altså)?? Jeg kan se der er en masse nye til salg.

Jeg har givet 770$ for den uden transport.

Og hvad med told og moms? Når jeg har købt postordre fra USA (mange år siden) var der told på, på ca 10-15% som man skulle betale til postvæsenet i DK ved levering/afhentning af varen.

Jeg skal betale moms, men ikke told.
Det er der ikke på computer hardware.

Glæder mig meget til at høre mere om dine erfaringer (og håber du snart får din skærm) - det lyder klart som en mulighed for at få en god skærm til en fornuftig pris.

Ja det er en rigtig god pris.
Den koster vist 9.000kr på tilbud lige for tiden.

mvh Lars
Af Jacob_Bentzen
steve-lainen skrev:Øhh.... fra USA, så er det vel en 110V model?? Så skal man også have en omformer. Men du fylder måske ikke så meget så det gør noget??

Hilsen Peter
Nej jeg fykder ikke så meget.
Hvad du så end mener med det.
Af Jacob_Bentzen
Så nu fik jeg den endelig hjem og har lige fået sat den til.
Den virker kanon fed og der er nu vildt meget plads på skrivebordet *GG*