26 nov 2017, 19:50
Spørgsmålet er vel om Technicolour virker på netflix / viaplay, er det ikke kun til HDMIx porte?
Glenn-Haderslev skrev:Kan ikke finde Technicolor på mit c7 og tv’et er software 3.60? Hvilke indstillinger bruger folk til game : PS4 pro og fx Netflix / Viaplay?Technicolor får du med nyeste firmware. 3.60 er ikke nyeste firmware. Og den er ikke kun gældende til HDMI-portene.
DanielPT skrev:Hmm nu bliver jeg da helt nervøs omkring dette. Jeg ser ikke fodbold eller lig. Men jeg har et gammelt Panasonic 8 år gammelt.Nervøs ligefrem? Over hvad dog?
Mvh Daniel
Kaktus-burger skrev:Det var bare om dette måske kunne være gene som jeg kunne se.DanielPT skrev:Hmm nu bliver jeg da helt nervøs omkring dette. Jeg ser ikke fodbold eller lig. Men jeg har et gammelt Panasonic 8 år gammelt.Nervøs ligefrem? Over hvad dog?
Mvh Daniel
Folk herinde skal simpelthen holde op med at se spøgelser.
KBW skrev:Mit 65 B7 kan ikke finde den software?Fandt min her : http://www.lg.com/dk/support/software-firmware

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.