Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jkl77
Hejsa,

Er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe et billigt vægbeslag til sådan en PX70 fætter??

Får skærmen i næste uge... JIIIIIIIHAAAAAA :)
Af shearer
Fik mit tv i går. er meget glad for det.

Men du kan købe et i harald nyborg til 250 kr. og det passer fint til det.
Af Havgasse
Hvor købte du dit tv? Alle steder jeg kigger er der vild lang leveringstid. Det billigeste sted jeg pt har fundet er www.proshop.dk hvor panasonic px70EA i henholdsvis "37 og "42 koster 8250 og 9000 inkl levering.
Af jkl77
Tak for oplysningen Shearer,

Det er også et PX70EA jeg går og venter spændt på. Har købt det hos proshop og har ikke set det billigere andre steder....

Bare den snart kommer, glæder mig som et lille barn. Kan næsten ikke vente med at flå kassen op og kærtegne min nye fladskærm. ;-)
Af sephia
Så går der en rum tid endnu, inden du får dit tv.
De har igen udsat lev til 1-12, og den kan de ikke engang bekræfte, jeg har også bestilt et hos dem, men er efterhånden ved at være noget utålmodig, så jeg tror snart jeg tager i et panasonic center og køber det tv.
Af jkl77
Har netop været inde og kigge på proshops hjemmeside... 1-12 DET HOLDER DA INGEN STEDER!! Jeg står her og skal have gæster om 14 dage og der skal det altså helst være oppe og hænge. Hvor længe har du ventet på din skæm? Og hvad gør vi Sephia, er der en nødplan? Hvad med multimediaworld eller getmore, har de ikke også skærmen?

mvh. jkl
Af sephia
Jeg vil hverken handle hos Getmore eller mediaworld, for de har fået så mange negative klager.
Jeg bestilte mit tv d. 23/10 fordi der stod at de kunne levere d. 26/10 men siden den dag er levering bare blevet udskudt.
Og jeg er begyndt at lade være med at håbe på noget, og derfor er jeg ved at miste tålmodigheden, så hvis der er butikker der kun tager 500.- mere for det PX70EA, så er jeg villig til at give den mer pris, hvis de så kan levere.

Det PX70 som Komplett.dk har, er det også den nye EA model?
Af jkl77
Hmm, fremtiden tegner ikke for godt hos os. Men vi må holde fanen højt og håbe på det bedste.

Jeg ved ikke om det en EA model komplett har, men hvis alt går helt galt, så er der måske en mulighed her...
http://www.ppradio.dk/214-147-211-plasma.htm

Det ikke den billigste, men i det mindste skulle det være på lager...
Nu bor jeg selv på sjælland, så det selvfølgeligt lidt af en tur, hvis man skal til århus

:)
Af simbk
Hej havde også problemer med at få mit 37" px70, afbestilte det efter jeg havde ventet ca 3uger, og købte det istedet ved det nærmeste panasonic center fik det ned i 8850kr eller ca 600kr mere end det billigste sted men jeg kunne få det med det samme og det er nemmere at komme i kontakt med dem hvis der skulle blive problemer :-) ellers har merlin 42" px70 på tilbud til 10k
Af sephia
Hmm, fremtiden tegner ikke for godt hos os. Men vi må holde fanen højt og håbe på det bedste.

Jeg ved ikke om det en EA model komplett har, men hvis alt går helt galt, så er der måske en mulighed her...
http://www.ppradio.dk/214-147-211-plasma.htm

Det ikke den billigste, men i det mindste skulle det være på lager...
Nu bor jeg selv på sjælland, så det selvfølgeligt lidt af en tur, hvis man sk

Hej

Jeg bestilte mit 42 PX70 EA hod PP Radio igår formiddag, jeg ringede og snakkede med dem, han sagde bla. at det er sjældent at de ikke har fået leveret som lovet fra Panasonic, og der står de får lev. d. 14/11.
Jeg skulle godt nok give 10K for det incl. levering, det ca 900 kr mere end jeg skulle give hos Proshop, men tilgengæld får de så heller ikke det tv på lager foreløbig.
Håber også du snart får held til at købe dit tv JKL77, for hvad jeg hører og læser skulle det være et kanon tv.