Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af shearer
Læs hvad de skriver på deres hjemmeside.
Varen forventes på lager ca. d. 15-11-2007

Men du ved godt, at du kan få 42" til den pris også ?
Brugeravatar
Af Glenn-dk
JEP JEP men har kun plass til et 37 Tommer
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke regne med noget som helst før du har fået et track&trace nummer. Leveringsdatoer skubbes konstant uanset forhandler.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er et OK til det meste. Hvis du ikke skal se digitalt TV over DVB-T så kunne du dog have taget PV70 modellen i stedet og sparet lidt penge.
Af Havgasse
Har lige købt Panasonics plasma TH-42PV71FA hos medianess.de i tyskland for 1236 euro inkl levering. En del penge at spare må man sige! Og de havde det på lager modsat mange danske sælgere....
Af tosa
hmmm, 1,236.00 EUR = 9,213.49 DKK
Så vidt jeg ved, kan det erhverves for lige under 9K i DK i øjeblikket.
Brugeravatar
Af Glenn-dk
digitalt TV ska jeg nok ha på et tidspånt men ikk nu

Det kom på onsdag..Og ikk så dyr igen 8887.kr

Men mange penge alievel. :)
Af camino
Har lige fået mit pana 42" PZ70, som jeg er super glad for men måtte også vente næsten 1.5 måned på det. jeg skulle have haft det efter få dage, så regn ikke med noget..
Men det er ventetiden værd :D
Af Havgasse
Det billigste jeg har fundet i DK er proshop.dk - men det er kun 150 kr billigere når leveringen er medregnet - problemet er bare at de ikke aner hvornår de får det på lager igen. Min. 20 dage iht. deres hjemmeside!! Sååååå.....

Jeg får dette i næste uge 8)
Af oakie
Hmm

jeg ringede og bestilte hos p og p radio i århus, et panasonic center. så de får før de andre, jeg gav 8500 kr for mit 37 px, det tog 1 uge. Desuden får man en gave af panasonic danmark, når man køber der, jeg siger ikke hvad med det styrer max

oak
Af Havgasse
Har også snakket med PPradio - han sagde at der også ville være længere leveringstid hvis man ikke allerede havde bestilt. Desuden tager han 10.000 kr for px42 uden levering - jeg gav 9250 inkl levering. Px37 står nu også til 9000 kr uden levering.
Brugeravatar
Af Glenn-dk
De ville komme med det onsdag og de ville ringe 30 min. inden de kommer..Det kommer til at koste 8887.kr

Kan ikk vente. ;)