14 nov 2017, 22:07
Hej drenge. Hvad er forskellen mellem de to og tror i de vil komme på tilbud på Black friday.
Torben Rasmussen skrev:Bredden natuligvis, men 100 har også 4 mellemtone-enheder. Det større kabinet vil nok også påvirke bassen ift. 75’eren.Hvilken vil du anbefale købe? Er der meget stor forskel mellem dem eller kan jeg lige så godt købe DM 75 ?
Det er svært at spå om specifikke tilbud, så du må nok se tiden an.
Torben Rasmussen skrev:Jo, det vil være tilstrækkeligt med optisk i dét tilfælde. Lydstyrken vil du dog skulle justere med remoten til Canton i så fald.Ok, tak for svar, jeg mente heller ikke det ville være en dealbreaker for mig, da mine krav til det er ret beskedne. Afspil lyd fra tv por favor.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.