Swingking skrev:Hvad vil du da i den menu ?Man kan se hvor mange timer tv har kørt
Swingking skrev:Hvad vil du da i den menu ?Man kan se hvor mange timer tv har kørt
Stein skrev:Hej Stein,mhras skrev:Hejsa.
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.
Jeg bliver så træt....
Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.
Stein
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).Hmmm ok. men på den anden side så vil jeg jo gerne se det i HDR. Så det er heller ikke vejen frem for mig.
Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).Hej Torben,
Sorenmb skrev:Som jeg har forstået det, skal man ikke regne med at kunne bruge HDR til noget på denne model. (?)Torben Rasmussen skrev:Jeg har droppet de indbyggede apps og bruger min ATV 4K i stedet. Så hopper den ikke over i HDR. Sony havde ellers lagt muligheden for at slukke for HDR ind i de nyere generationer, men jeg mener ikke at den option er kommet med på X85C (har ikke tjekket seneste opdatering).Hmmm ok. men på den anden side så vil jeg jo gerne se det i HDR. Så det er heller ikke vejen frem for mig.
Jeg er rigtig glad for Android Tv og Apple bliver Aldrig en mulighedJeg elsker rumvæsner
mhras skrev:Jeg bruger det modem/router fra Yousee , nægter at købe en anden for at det skal virke , alle mine andre enheder ,flere pcer tlf og lign , har ingen problemer.Stein skrev:Hej Stein,mhras skrev:Hejsa.
Jeg opretter en sag nu hos Sony. Jeg er SÅ træt af at TV'et hele tiden ryger af og på vores wifi. Vores PS4 og vores mobiler kører helt fint og falder ikke af.
Jeg bliver så træt....
Jeg har forsøgt med at oprette en sag ved Sony , og de sendte en mand ud , som lavede en masse hokus pokus og det hjalp , i en måned .
Jeg er så træt af Sony support , de er til at lukke op og skide i .
De kan eller vil ikke tage problemer alvorlige og gøre noget ved det.
Min router står 90 cm fra tv og det har kørt upåklageligt på wifi i en måned , efter opdatering , og nu er problemet der igen.
Stein
kører du med den router som du fik med, da du købte dit bredbånd? Eller har du selv været ude og investere i en anden model?
Vi kører pt. med den router som vi fik med til vores Telenor bredbånd, men jeg har kig på en TP-Link Archer C2600. Men det vil måske ikke gøre en forskel, så?
Jeg har efter en fabriknulstilling, holdt logbog og der er efterhånden en del punkter på - dog gengangere. Så jeg har samlet lidt til bunke efterhånden.
Ellers må jeg ofre de 100,- og så gå videre med det.
Torben Rasmussen skrev:Hvis det er til spil, så bør du altså bruge spil-profilen (som har nogle forkerte farver), da input-lag er alt for højt i de andre profiler.Men den skifter automatisk til HDR Video, når jeg spiller FIFA