29 okt 2017, 04:20

Lige nu har Bilka Playstation 4 Pro 1TB - GT sport på tilbud -> https://www.bilka.dk/elektronik/konsoll ... 0000000000
Tror i det er noget man skal gå efter, eller vil det komme billigere på et andet tidspunkt? Tror i at der er noget at hente på Black Friday? Jeg gider ikke ligge i kø, så det skal være over nettet.
Jeg vil gerne have GT Sport, så det er helt fint for mig at det er det spil der følger med

Tror i det er noget man skal gå efter, eller vil det komme billigere på et andet tidspunkt? Tror i at der er noget at hente på Black Friday? Jeg gider ikke ligge i kø, så det skal være over nettet.
Jeg vil gerne have GT Sport, så det er helt fint for mig at det er det spil der følger med

men 4K på Pro er værd at tá med
 men 4K på Pro er værd at tá med Som videoen viser så er der klart forskel på modellerne når det kommer til støj, og den video er iøvrigt bare en af mange der viser det samme. Derudover kan du bare spørge moderatoeren her på siden, han har haft samme oplevelse og siger at Proen lyder som en støvsuger.
 Som videoen viser så er der klart forskel på modellerne når det kommer til støj, og den video er iøvrigt bare en af mange der viser det samme. Derudover kan du bare spørge moderatoeren her på siden, han har haft samme oplevelse og siger at Proen lyder som en støvsuger.