Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er Sharp det værd?? (service og kvalitet)

ja, helt sikkert
1
50%
nej for satan
Ingen stemmer
0%
tjaa, lidt op og ned
1
50%
Af Drunkenbrawl
Hjælp. min lcd har lige vendt hjem fra en næsten 3 mdr lang RMA og nu virker mine hdmi porte ikke optimalt. der er flimmer på og farverne er grynet, har chekket begge porte på med 2 forskellige pc og min ps3 samme flimmer. har så et fint lille 32# samsung lcd hvor alt er kniv skarpt.

Er der en feature i tv hvor man kan rode med sådan grynet ting ?? syntes ikke at have set noget men vil gerne følge op på det inden jeg risikere at miste mit tv igen i 2-3 mdr. Virkede før det røg til RMA men er der noget firmware der har drillet som man selv kan ordne eller hvordan??

plz nogle Sharp folk der er skarpe. har virkelig brug for hjælp. .. orker snart ikke det cirkus mere..

Håber nogle kan hjælpe en stakkels mand i nød
Af shearer
Er du en af dem der købte det fra england ?

Ellers send det da tilbage igen. men en lille seddel om at en rep tid på 2-3 mdr ikke er ok. De er da forpligtet til at lave en rep inden for kort tid. ellers må de ombytte dig tv.

Bare kør hårdt på dem, det er den eneste møde de lære det på :D
Af Drunkenbrawl
ja en fra england. ellers var den kommet retur for længe siden da servicen har været helt i bund..

har snakket lidt med dem igen, og ham fra selve sharp dk - Torben siger at det kan laves i dk hurtigt mens en steen fra service centeret er i tvivl og er begyndt at maile de tosser i sverige omkring hvad der skal til.. orker bare ikke at de skal være næsten 3 mdr om det igen. føler mig røvrendt af sharp..

men stadig et godt tv.. bare de personer der omgås skærmene er noge fjolser. Selv den nar til bud der kom med min skærm han bar den alene op på 2 sal. selvom de sagde forrige gang at man skulle være 2 om tv større end var det 40# kunne måske være han har dunket det et sted,, men ja går så ud fra at der intet er at gøre med indstillinger. må være defekt.. sluttede en ny indkøbt ps3 tl og der er scart tilførelse meget flottere end på de hdmi porte. sørgeligt..
Af Maestro
:((