03 nov 2007, 20:33
Hjælp. min lcd har lige vendt hjem fra en næsten 3 mdr lang RMA og nu virker mine hdmi porte ikke optimalt. der er flimmer på og farverne er grynet, har chekket begge porte på med 2 forskellige pc og min ps3 samme flimmer. har så et fint lille 32# samsung lcd hvor alt er kniv skarpt.
Er der en feature i tv hvor man kan rode med sådan grynet ting ?? syntes ikke at have set noget men vil gerne følge op på det inden jeg risikere at miste mit tv igen i 2-3 mdr. Virkede før det røg til RMA men er der noget firmware der har drillet som man selv kan ordne eller hvordan??
plz nogle Sharp folk der er skarpe. har virkelig brug for hjælp. .. orker snart ikke det cirkus mere..
Håber nogle kan hjælpe en stakkels mand i nød
Er der en feature i tv hvor man kan rode med sådan grynet ting ?? syntes ikke at have set noget men vil gerne følge op på det inden jeg risikere at miste mit tv igen i 2-3 mdr. Virkede før det røg til RMA men er der noget firmware der har drillet som man selv kan ordne eller hvordan??
plz nogle Sharp folk der er skarpe. har virkelig brug for hjælp. .. orker snart ikke det cirkus mere..
Håber nogle kan hjælpe en stakkels mand i nød