Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aagaard
Hej Folkens

Mit gamle 26" billedrørs tv er lige brændt af :((

Men det giver selvfølgelig anledning til at få sig et nyt plasma tv :p

Er jeg den eneste der har fået øje på LG's plasma med indbygget HD recorder?

Det jeg har kigget på er et LG 42pt85 model, men kan ikke finde nogen anmeldelser at TV'et. Jeg har dog støvet op at nogle svenske magasiner siger god for dette.

Bra köp, tidningen Ljud&Bild 9/2007
Tidningen M3 rekommenderar 8/2007

Er der nogen der har set en anmeldelse af dette TV?

/Aagaard
Af TYBO
Kender ikke så meget til dem men har set at de har 42" med 80GB HD ved duborg til 7999.
Af Aagaard
Nej det er der desværre ikke så mange der gør. !:(

Jeg har fundet storebroren til den du nævner til 9999,-

Jeg synes bare det er ret praktisk at ha HDrecorder og tv i een og samme enhed.

Er der nogen der har efaringer med LG plasma er i MEGET velkomne til at bidrage med dem...
Af TYBO
Ved bare at de ikke er helt i top som panasonic plasma...panasonics PX70 er nede i under 9000kr for 42".

Men har så ikke HD indbygget.
Af Aagaard
Hey TYBO

Hvor har du set det til 9 kilo??

/Aagaard
Af glade
Prisen var igår nede under 9000 kr hos getmore, men er steget 1 tkr igen idag...
Kigger selv efter sådan et billigt tv, og jeg tror pt mangler der er fælleskob på dette tv, ville kunne sælge rigtigt meget, 80% på recorder svare de vil ha plasma tv, siger ikke så lidt..
Brugeravatar
Af Niels Johansen
Kiggede i mandags hos Zitech, Næstved.

De havde det til 9.900,- men ikke pakket ud O_O

Har lige et sølvbryllup som skal afvikles i næste måned, men så håber jeg på indkøb af LG42pt85 og en PS3.

Er jeg helt i skoven? Har som så mange andre set frygtelig mange dårlige billeder på endnu flere flade i næsten lige så mange forretninger. Men indbygget harddisk og 2 digitale tunere lyder som det helt rigtige. Så er det bare billedet???? O-O