Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

min forældre ser lidt på dette tv... er der nogen der har det og ka sige noget godt og ondt om det?

har kigget lidt på hvor man på nettet kan købe fladskærme (tv skærme).... syntes ikk jeg ka finde noget som sådan.... forslag?

på forhånd tak :)
Martin
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Netop PX70 har været diskuteret ret meget herinde og alle er ret enige i at det er et godt køb. Du kan med fordel søge i forum (drop evt. "ea" i enden af modelnummeret for at få lidt flere hits).

Du kan dog få 42" versionen til næsten samme pris hvis dine forældre ikke har brug for DVB-T tunere. Så hedder modellen bare PV i stedet for PX.
Af tosa
Ja, du kan faktisk få 42" PX modellerne helt ned til 8800 nu (ca. 600 dyrere end 37" i samme model). Søg på hifipriser.dk for at finde en leverandør. Og undersøg om leverandøren har fået gode reviews for lige at sikre dig, at du får en ordentlig service.

Jeg har selv PV versionen og er fuldt ud tilfreds med det. Jeg tror ikke man i øjeblikket får bedre TV til prisen, hvis det er billedkvalitet man går efter.
Af tarok
Skal lige bemærkes, at 42" modellen får skyld for at have lidt mere støj i billedet ved SD end 37"`ver.