Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af shearer
Hej

Jeg har brug for lidt hjælpe. Jeg er på udkig efter et nyt Tv og valget ser ud til at være faldt på Panasonic Viera TH-42PX70EA

Jeg ved ikke så meget om dette, men har hørt noget med at man skal sørge for at købe tvet i dk, da det er noget med at tuneren ellers ikke vil kunne vise undertekster på fx tv2. Og det kun vil virke på DR1

Nogen der lige kort, kan fortælle mig lidt om dette, da jeg overvejer at købe det i Tyskland, hvis det kan betale sig...
Senest rettet af shearer 03 nov 2007, 20:54, rettet i alt 1 gang.
Af shearer
ingen der kan hjlæpe her ?
Brugeravatar
Af azrael
Jeg mener det med undertekster refererer til DVB-T tuneren. Hvis du kun påtænker at anvende den normale analoge tuner, så er der ikke problemer.
Af Gert13
Der bliver altid raslet med sablen om "manglende undertekster" hvis nogen nævner muligheden for at købe tv i udlandet. (selvfølgelig kun over DVB-T) Jeg har dog aldrig hørt om nogen der rent faktisk bagefter fik problemer med undertekster, så jeg tror faren er lidt overdrevet, så længe du ikke køber fra Paraguay eller Ethiopien eller andre MEGET fjerne steder.
Af shearer
Tak for hjælpen

Har du fundet en i århus området, der har en masse af dem på lager til en kanon pris. så jeg hentet TV'et mandag eller tirsdag.
Af Jvef-TV
Hvem?