25. sep 2017, 14:40
#257352
Hej
Jeg fik købt "køtilbuddet" i Power i dag. TV'et fejler ingenting, men kundeservicen gør.... måske.
Jeg faldt i og endte med at købe en kalibrering. Dette var ikke planlagt, men fik "pruttet" prisen ned 333 kr., for en kalibrering der normalt koster 1500 kr i Power... Siger de.
Min mistanke går på, at jeg kun har fået den lille kalibrering som Power udfører. På min kvittering står der Premium Picture Experience til 999 kr, og så med rabat.
Det spurgte jeg indtil, og hans svar var, at han ikke kunne skrive den dyre på regningen, da rabatten var fuldstændig crazy.... I kalibreringsrapporten står der intet om kalibrering af chip + lyd, hvilket var det sælgeren solgte den dyre kalibreringspakke på. Jeg kørte derfor tilbage og spurgte hvorfor det ikke stod der. Det kunne han ikke rigtig svare på... Mit spørgsmål er så til jer: er jeg blevet snydt, eller kan det virkelig passe, at man som kunde ikke kan se hvad man har betalt for i en "udvidet kalibrering"?
Bonus spørgsmål: Skal jeg følge en helt anden kalibrering for at optimere det? Jeg kan læse mig til herinde, at folk ikke har det store til overs for Powers kalibreringer...
/Morten
Jeg fik købt "køtilbuddet" i Power i dag. TV'et fejler ingenting, men kundeservicen gør.... måske.
Jeg faldt i og endte med at købe en kalibrering. Dette var ikke planlagt, men fik "pruttet" prisen ned 333 kr., for en kalibrering der normalt koster 1500 kr i Power... Siger de.
Min mistanke går på, at jeg kun har fået den lille kalibrering som Power udfører. På min kvittering står der Premium Picture Experience til 999 kr, og så med rabat.
Det spurgte jeg indtil, og hans svar var, at han ikke kunne skrive den dyre på regningen, da rabatten var fuldstændig crazy.... I kalibreringsrapporten står der intet om kalibrering af chip + lyd, hvilket var det sælgeren solgte den dyre kalibreringspakke på. Jeg kørte derfor tilbage og spurgte hvorfor det ikke stod der. Det kunne han ikke rigtig svare på... Mit spørgsmål er så til jer: er jeg blevet snydt, eller kan det virkelig passe, at man som kunde ikke kan se hvad man har betalt for i en "udvidet kalibrering"?
Bonus spørgsmål: Skal jeg følge en helt anden kalibrering for at optimere det? Jeg kan læse mig til herinde, at folk ikke har det store til overs for Powers kalibreringer...
/Morten