Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sharp Danmark har nu meddelt, at de ikke vil løse problemet med, at xd1e "glemmer" at undertekster er sluttet til, når tv'et sættes på stand-by.
De har ellers indtil nu erkendt, at det var en feature, der burde være, og at der ville komme en upgrade. De mener nu, at det ikke kan løses, da tuneren ikke kan opdateres(?), og at det hele tiden er fremgået af manualen, at man skulle ind i menuen for at slå undertekster til(!)
Af Drunkenbrawl
skod dem.. syntes de er faldet af på den. skal da fremover holde mig fra sharp da de ikke yder hvad de lover.. har lige fået mit Xd1E46 tilbage fra rep. center. de havde det i næsten 3 mdr. og nu hvor jeg har det hjemme kan jeg se at der er fejl på hdmi portene grundet flimmer og dårlige farver. fra pc OG ps3 men min anden lcd samsung står alt kniv skarpt... ... meget mystisk. og virkede før de fik det til rep.
Af miri
Svenskerne har også betydelige problemer med undertekster på XD1E, og de får nu lavet en opdateret model af XL1E, der kaldes XL1S, og hvor underteksterne ikke slås fra efter standby.

http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... 199&st=282

Er der i øvrigt nogen, der har registreret problemer med korrekt skift mellem 16:9 og 4:3 på RGB, f.eks. når der skiftes dvd?