17 okt 2007, 17:28
Hej.
Jeg havde planlagt at købe en w2207 hos SHG til lidt over 2500kr., men så har de sat prisen 300kr op, markeret den som "nyt" og den kan først købes om 1½ mnd. Så skrev jeg med en SHG mand, og han vidste ikke hvorfor.
Nå... Så måtte jeg google lidt, og fandt frem til computerslag.dk, som skulle være en god forhandler (prisen på skærmen er ca. 2600), men her kom den første på lager i december.
Kan det passe, at den er udsolgt ALLE steder?
Vil gerne have hjælp, til at finde et nyt sted, men det har et par krav:
-Maks pris 2700 inkl fragt
-Man skal kunne stole på forhandleren (ingen getmore og lignende)
-Vil gerne kunne købe den i denne uge - eller næste.
-Vil være dejligt hvis der kan betales på efterkrav, men hvis det er en troværdig butik som f.eks. shg kan det godt gå uden.
Det var vidst alt for nu.
Håber I kan hjælpe
Jeg havde planlagt at købe en w2207 hos SHG til lidt over 2500kr., men så har de sat prisen 300kr op, markeret den som "nyt" og den kan først købes om 1½ mnd. Så skrev jeg med en SHG mand, og han vidste ikke hvorfor.
Nå... Så måtte jeg google lidt, og fandt frem til computerslag.dk, som skulle være en god forhandler (prisen på skærmen er ca. 2600), men her kom den første på lager i december.
Kan det passe, at den er udsolgt ALLE steder?
Vil gerne have hjælp, til at finde et nyt sted, men det har et par krav:
-Maks pris 2700 inkl fragt
-Man skal kunne stole på forhandleren (ingen getmore og lignende)
-Vil gerne kunne købe den i denne uge - eller næste.
-Vil være dejligt hvis der kan betales på efterkrav, men hvis det er en troværdig butik som f.eks. shg kan det godt gå uden.
Det var vidst alt for nu.
Håber I kan hjælpe