Log ind med sociale netværk
30 okt 2007, 13:01
TYBO skrev:Du har 30 dage hos elgiganten og 14 dage på nettet.Hvad baserer du det på? Z-serien, som jeg er på udkig efter, er deres nye topserie, det gætter jeg ikke på at din 42" er/var?
Jeg vil ikke tro at en Toshiba på 37" er 11300 værd.
Og det kommer fra en som selv har en 42" og en 37" Toshiba
Gav f.eks. 6999 for min 42"
31 okt 2007, 07:34
Toshiba'en har nogle spændende features som jeg gerne vil se før et evt. køb... Havde jeg været til flotte specifikationer, så havde jeg da købt en Samsung med det samme
Jeg går efter et flot billede og vil ikke købe en fladskærm ud fra et stykke papir.
Men tak for hjælpen, tror jeg vil smutte i Elgiganten og se om de skulle have en stående der
TYBO skrev:Wizard: Det ændre stadig ikke min holdning til at det er mange penge for en Toshiba 37".Ahh... pga. specifikationerne... hvad vil du bruge dem til?
Du kan jo spare 3000kr på f.eks. en samsung med ca. samme specs.
Toshiba'en har nogle spændende features som jeg gerne vil se før et evt. køb... Havde jeg været til flotte specifikationer, så havde jeg da købt en Samsung med det samme
Jeg går efter et flot billede og vil ikke købe en fladskærm ud fra et stykke papir.
Men tak for hjælpen, tror jeg vil smutte i Elgiganten og se om de skulle have en stående der
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto