Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mohnsen
Hej

Jeg har fundet et 32" sony tv på edbpriser som ligger i et prisleje, jeg har råd til. men jeg kan ikke finde særlig meget info om det nogen steder.

Er der nogen der ved noget om dette tv? jeg har ps3, digitalt kabel tv. er dette et godt køb, hvis max pris ligger på 5000 - 6000 kr. for 32 "?

tv'et hedder Sony FWD-32LX1/S.
Af Tulipan
Om det er et godt tv, skal jeg ikke kunne sige, men jeg tror ikke, at det har hverken tuner eller højtalere.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide noget mere om tv'et, da jeg godt kan lide, at der bare er en smal sølvramme rundt.
Af TYBO
16ms er ikke så fedt...køb da en Toshiba i elgiganten i denne uge til 3999.

Der får du meget mere for de sidste kr.
Af jesper3a
Jeg tror du bliver træt af at det kun har en sølvkant.
Jeg har altid lært at der skal være en sort ramme for at øjet bedre kan fokusere
Af Tulipan
Skærmen er også et par år gammel, så man kunne forestille sig, at billedkvaliteten halter lidt.

Jeg synes dog stadig, at denne Sony ser godt ud, da kanten er ens hele vejen rundt.
Af mohnsen
tak for svarene.

jeg for ud i går og så på toshibaen.

sammenlignet med mange andre skærme i forretningen (i den lavere prisklasse) gav toshibaen et synligt bedre billede.

da jeg fik sat den til mit alm. cabel signal (analog) der hjemme, var kvaliteten også overraskende god.

nu glæder jeg mig til at se digital signal på den samt HD.

tak for tippet endnu en gang. Jeg kan godt anbefale dette tv. det er et godt tv til prisen.