Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Bjørn skrev:Kan i fraråde mig det eller synes i det er et fint køb?
Skal bruges til stuen, til film og måske en konsol i fremtiden.

Køber det fra http://www.getmore.dk/templates/imw-pro ... d=LE37M87B

Nogen der har dårlige erfaringer med Getmore, eller evt. kender en forhandler til nogenlunde samme pris hvor jeg selv kan afhente? Det på Sjælland.
Jeg har min Samsung HDD DVD HR757 til REP. så om der er dårlig service?! skal jeg nok vende tilbage.
Af Ekmani
Jeg har aldrig selv brugt getmore eller så mange andre internetsider til netkøb, men kan ses inde på forum for forhandlere her på siden og andre lign. steder at getmore, jf. disse fora, skulle have virkelig dårlig service og at de generelt frarådes... tjek selv forum.
Samsungs model er vist helt ok, men prøv at se om du kan få fat på den "nyere" udgave med et "x" til sidst, altså BDX. Der skulle man undgå børnesygdomme...

Jeg overvejede selv modellen, da jeg også skal til at købe ny skærm, men har dog besluttet mig for en anden type. Har selv tænkt mig, efter at have tjekket lidt op på forskellige forhandlere, at handle hos geco.dk der er beliggende i nordsjælland...
Mvh
Kaare
Af Rasmusdc
købte min 37" og 40" hos easyshopping, fungerede fint og fik p8 paneler, så nada børne sygdomme..

anyways, super godt panel, men ville ofre lidt ekstra på 40", den coating der er på giver omend mere genskær, mere liv i farverne, og en dybere sort, nok også derfor den dynamisk er 15000:1 kontra 8000:1 på 37", omend disse værdier reelt ikke er meget værd..

men ville selv gå efter 40"
Af Bjørn
Ok, havde originalt 32 i tankerne, så blev det 37 og nu er det 40. :)
Bestiller i morgen.

Rasmus kan du ikke linke til det specifikt du har købt?

Tak for responsen!