Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af helmutgodtley
Hey!

Jeg står og skal købe et LCD-tv, og er havnet på disse to Samsung modeller:

LE32R86BD til ca. 7000 kr
LE32M87BD til ca. 7300 kr

Umiddelbart kan jeg ikke se, at der er de store forskelle på disse to tv, men jeg ved at M-serien er Samsungs topmodeller. Designmæssigt synes jeg at R86 er meget pænere end M87, men opvejer det tekniske i M87 det? De koster stort set det samme, så er meget i tvivl om hvilket jeg skal vælge. Håber nogen kan hjælpe.

Mvh HG
Af vipermanden
Jeg kan ikke sige hvad du skal købe, men jeg har LE32R86BD til ca. 6000 kr. og hvad kan jeg sige end det er guf for øjet. M-serien har sikkert et eller andet der skiller sig ud fra den anden model, men om det er de 300kr. værd end at få et super lækkert design? kan jeg ikke sige. En ting er dog sikkert, at du vil elske den.
Af Ekmani
Efter a have undersøgt markedet en del og både have set R og M modellen live (dog i 42") vil jeg klart mene at M modellen er at fortrække. Jeg er dog ikke ekspert på området, men vil foreslå dig at læse nogle indlæg her på siden så du vil få mere info.
Gå efter BDX modellen, ikke bare BD(nyere udgave af samme model), den skulle eftersigende være fri for børnesygdomme...
Mvh
Kaare
Af helmutgodtley
Ekmani - har læst på andre sider, hvor folk siger at X'et ikke betyder noget, og at det er valgfrit om sælgeren skriver det eller ej? De har nemlig ringet ind til Samsung...

Men tak for hjælpen! :)

HG