Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg står med et større problem, da jeg har ovenstående fjernsyn (der skal stå et M86 i 46"), men ikke beholdte den org. emballage.:
nu er fjernsynet gået i stykker, og skal sendes til forhandleren (som ligger i Jylland, og jeg bor selv på Sjælland)

så, er der nogen her på sjælland som har ovenstående fjernsyn, og som stadig har den org. emballage, og som gerne vil låne den ud, eller sælge den?
i begge tilfælde smider jeg gerne et beløb efter det.

håber der er nogen der kan hjælpe.
på forhånd tak..
Af Blank
Bump...

sorry, men håber at der er nogle nye der kigger med...

og der må jo være nogen med den org. kasse til sådan et fjernsyn... :(
Af Qax
min kasse ligger på loftet af samme grund.
af yderligere samme grund synes jeg at det er dumt at spare 500-1000kr på et TV til over 10.000 ved at købe per post-ordre.

har du undersøgt hvad det koster at fragte TVet ( i kasse ) til Jylland?
sikkert det samme som du har sparet ved at handle post-ordre.

anyway, min pointe med mit emne, jeg har kun LE-40M6BDX kassen.

iøvrigt så står der serienummer på kassen.

Tjek evt. forbrugerrettighederne om det er nødvendigt med den originale kasse.
Af Blank
nu var det ca 7000.- jeg sparede, så synes at det må være rimeligt nok...

og de betaler portoen, da det er ved lov iflg. reklamationsretten.

grunden til at jeg ønsker den org. emballage er at deres forsikring kun dækker hvis tv'et sendes i org. emballage (altså hvis postdanmark skulle ødelægge noget under transport)

serienummeret er ligegyldigt, da de ligemeget hvad SKAL reparere TV'et, også selvom jeg sender i Uorg. emballage.

så det har intet med garantien (reklamationsretten) at gøre på fjernsynet at jeg ønsker den org. emballage.
Af larslj
Utrolig med sådan en tålmodighed....

Der er jo ikke længere til Jylland end at det snart er billigere at starte bilen, end at fragte en tom kasse til dig O-O

Jeg var kørt hvis det var mit TV der var stået af! Og så er det firmaet der skal reperere det der har problemet med at få det fragtet tilbage i sikker stand til dig
Af Blank
larslj

jeg var også tæt på selv at køre, men jeg er bange for at der sker noget...

det er ikke uden risiko at kører rundt med et fjernsyn som ikke er i kasse..!

det er ikke prisen for at kører derover der er vigtig,
men risikoen for at der kan ske fjernsynet noget.!

fjernsynet virker jo også, der er bare nogle småfejl som jeg godt kan leve med til jeg finder en løsning..

og hvis jeg selv transportere fjernsynet derover, så er det IKKE deres problem at fragte det tilbage til mig, sålænge at jeg ikke har den org. emballage..!
Af larslj
Ok det må jeg sige at jeg ikke havde troet på.... Altså det med retur transporten!

Mit 40X3500 kunne jeg nu sagtens pakke lige så godt ind, som det var ved leveringen. Bobleplast og bølgepap kan måske være en løsning!! jeg har sendt billeder med glas og rammer rundt i hele norden på den måde uden problemer... Men måske med stor held!
Af Blank
tanken har også strejfet mig med bølgepap og bobleplast,
men igen, så bliver det uden forsikring, og det har jeg ikke nerver til :((