19 okt 2007, 19:14
God aften
Jeg står i et lille dilemma.
Har netop købt en større lejlighed, men en fornuftig stor stue, og vil derfor have et flot fladskærm op og sidde.
Men jeg kan slet ikke finde hoved eller hale på det marked mere. Synes det er kommet for mange producenter, og for mange forskellige ting, som man pludselig skal være opmærksom på.
Så derfor ønsker jeg lidt hjælp, og vejledning.
Jeg har besluttet mig for, at det er et 42" skærm, som jeg går efter.
Synes 40" er for småt, men 50" er ALT for dyrt!
Jeg har kun fået gode meninger omkring Samsung, Panasonic og Sony, men ved ikke hvorvidt dette passer. Hvad med LG?
Og så er der det evige spørgsmål omkring HD. Full eller HD Ready.
Jeg ønsker for så vidt muligt at fremtidssikre mig, ved at købe et ordenligt tv fra start af, men synes også at jeg ikke vil ofre mere end 15.000kr på det.
Så hvad skal jeg lede / kigge nærmere på?
Jeg ved slet ikke hvor konkret vigtigt det er, men ønsker virkelig, at have så mange tilslutnings muliger som muligt.
Måske kommer jeg ikke til at bruge dem, men vil hellere være på den sikre side!
Råd og vejledning ønskes.
På forhånd tak
P.
Jeg står i et lille dilemma.
Har netop købt en større lejlighed, men en fornuftig stor stue, og vil derfor have et flot fladskærm op og sidde.
Men jeg kan slet ikke finde hoved eller hale på det marked mere. Synes det er kommet for mange producenter, og for mange forskellige ting, som man pludselig skal være opmærksom på.
Så derfor ønsker jeg lidt hjælp, og vejledning.
Jeg har besluttet mig for, at det er et 42" skærm, som jeg går efter.
Synes 40" er for småt, men 50" er ALT for dyrt!
Jeg har kun fået gode meninger omkring Samsung, Panasonic og Sony, men ved ikke hvorvidt dette passer. Hvad med LG?
Og så er der det evige spørgsmål omkring HD. Full eller HD Ready.
Jeg ønsker for så vidt muligt at fremtidssikre mig, ved at købe et ordenligt tv fra start af, men synes også at jeg ikke vil ofre mere end 15.000kr på det.
Så hvad skal jeg lede / kigge nærmere på?
Jeg ved slet ikke hvor konkret vigtigt det er, men ønsker virkelig, at have så mange tilslutnings muliger som muligt.
Måske kommer jeg ikke til at bruge dem, men vil hellere være på den sikre side!
Råd og vejledning ønskes.
På forhånd tak
P.