Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej har fornylig købt ovennævnte tv, men er løbet ind i følgende problem, hver gang jeg bruger en AV indgang bliver AV indgangsnummeret ved med at stå på skærmen, er der nogen der har en løsning på hvordan man få det til at gå væk efter en tid, har iøvrigt samme problem med de analoge kanaler program navn og nr bliver ved med at stå oppe i hjørnet.
Har desuden det problem at jeg ikke kan finde tegnsprogskanalen ved hjælp af DVB-C tuneren med accessmodul, er der nogen der kan se det med accessmodul ??
Brugeravatar
Af flashgordon
Må jeg spørge hvad du gav for dit Sony og hvor du købte det?
Af theboss
Jeg købte det i FONA i Rødovre Centret jeg gav 9999 på tilbud, det kan fås billigere på nettet, men da jeg er lidt loren omkring garanti med videre, valgte jeg at købe det i en butik hvor man kan gå ind og tale med dem hvis der skulle være nogle problemer
Brugeravatar
Af flashgordon
Det er da i hvertfald billigere end fona østerbro hvor de skal have 11999.- for et sony 32d3000. Av, min arm.
Af Beckham
Har du prøvet knappen helt oppe i venstre hjørne på fjernbetjeningen? Den bruger man til at vælge hvilke kanalinformationer man vil se.
Af Peter_P3
Hej !

Jeg har samme TV og testede lige dit problem.

AV forsvandt, ved at jeg trykkede knappen ved siden af 0 dvs. den knap der gør at man kan springe imellem 2 kanaler.

Så forsvandt det.

MVH PEter