26 jan 2017, 18:34
Hvad siger folk til et 70UH700V til 14000kr. Det skal primært bruges til at vise sport på en bare. Budgettet hedder 15000.
Mr. Schmidt skrev:@iLoveTCL: hvad mener du med "desværre ingen HDR"? For hentyder du til omtalte model, så må jeg rette og informere dig om, at alle tre topmodeller i LG's LCD-serie, 2016 (aka Super UHD), understøtter HDR10/Dolby Vision.Jeg mener nu at ægte HDR hos LG starter ved uh770 serien.
Mr. Schmidt skrev:@iLoveTCL: hvad mener du med "desværre ingen HDR"? For hentyder du til omtalte model, så må jeg rette og informere dig om, at alle tre topmodeller i LG's LCD-serie, 2016 (aka Super UHD), understøtter HDR10/Dolby Vision.HDR på et 70 tommers kantbelyst LCD tv med IPS panel, det tvivler jeg på du vil få meget glæde af.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.