Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa, jeg skal ud at købe en Samsung LE-40M87BD, jeg er første gangs LCD køber. Ville bare lige høre, om man kan se skygger/motion lag når man ser fodbold, eller generelt hurtige bevægelser?

Samsungs nye F8 serie, er den virkelig de ekstra par tusinde, og ventetiden værd? Jeg har nemlig et stramt budget lige for tiden.
Jeg ved godt at den model er lige på trapperne, så det er måske lidt svært at svare på :)

Og her til sidst, er der nogle der har gode erfaringer med denne model? Eller er der et bedre valg, til maks 11.000 kr?
Jeg skal primært bruge tv'et til, alm. tv, dvd/blu-ray, PS3/Xbox 360 og måske tilslutte pc'en engang imellem. Jeg sidder cirka 2-2,5 meter væk fra skærmen.

Tak på forhånd, MVH Hoxer.DK
Af Qax
Jeg har set fodbold på mit LE40-M86BDX..

noter lige det BDX.
det er den model der er fri for børnesygdommene som BD har.

Der er intet at se udover et par små sorte prikker engang imellem inde på græsset når der laves målspark osv.

men jeg har slet ikke indstillet mit TV endnu og kører heller ikke med digital endnu.

TDCs selector med HDMI kommer først til december.
Af Hoxer.DK
Ok, det tror jeg godt jeg kan leve med. Har en plasma der kører på digital, men nogle gange er der små firkanter rundt om spillerne. Men det har jeg lært at leve med, så med denne skærm burde det også kunne lade sig gøre. :)

Det kunne jo også være at, man skulle vente og købe den nye F8. Den har jo det der, 100Hz Motion Plus og større kontrast, men jeg ved ikke hvor godt 100Hz Motion Plus virker. Har dog hørt at det ikke virker helt optimalt, men er ikke sikker.

MVH Hoxer.DK ;)
Af Qax
Jeg er helt tilfreds med min LE40-M86BDX som jeg gav 10.999 for.
Jeg skal bare lære skærmen at kende.