Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kriller73
:o Jeg har brug for lidt hurtig hjælp.
Har set mig lun på Samsung LE40M86BDX fra Wupit.com.
Er det noget som der er værd at smide penge i. Der er flotte beskrivelser ang. kontrast, Full HD, movie Plus osv. Men en ting som jeg studser over og det er nok fordi at jeg ikke ved særlig meget omkring dette.
Takket være et enkelt tillægsmodul (CA-modul), som du køber særskilt, indsætter du abonnementskortet direkte i tv'et.
Hvad betyder dette.
Wupti kører tilbudet til imorgen klokken 9 til 10.999

Er det noget som der er værd at købe.

Håber på Jeres hurtige besvarelser. Mvh Kristian
Brugeravatar
Af azrael
Det betyder, at du kan se krypteret betalingstv over DVB-T (og kun det), hvis det nogensinde skulle blive relevant i tv'ets levetid. Før 2009 har det absolut *ingen* relevans. Og om det har senere ved ingen på nuværende tidspunkt.
Af Qax
aldrig handel med så store og så dyre ting per postordre.
hvis TVet har en fejl, så koster det mere end du har sparet, i prisen, at sende det retur.
Plus at det ikke bliver behandlet særlig godt af diverse fragtfirmaer.

LCD Planet i København på Åboulevarden har det til samme pris.

Jeg købte nemlig selv et LE40-M86BDX til 10.999
Billedet står rigtig godt.
Jeg læste herinde om en der havde problemer med uskarpe kanter, men løste problemet.
Jeg skal selv lige rette på indstillingen, men allerede nu er jeg meget tilfreds.
Af _-Nille-_
Må sige at det fuldstændig kommer an på hvem du køber det hos, for de fleste steder kan du selv afhente og indlevere det til evt rep. :-)
Af Sims-m
Jeg købte selv LE40-M87BDX for et par uger siden, til samme pris hos wupti. jeg har ikke set den pris været ændret imellemtiden. Så hvis de ændre prisen på 86 så tag 87'eren.
Wupti har været rigtig gode til at svare på mine henvendelser via mail.
Spurgte dem til hvordan det ville foregå hvis tvet gik i stykker. De skrev at de i et sådan tilfælde ville sende et mærkat, så du gratis kunne sende tvet til rep. hvilke stadig betyder en besparelse på 4-6k.

Jeg er ganske godt tilfreds med tvet. det står fint med Yousee, dvd ser også fremragende ud, og xbox360 er super flot. Den lille sølvkant i bunden af 87 modellen bryder den sorte farve på en pæn måde.
Brugeravatar
Af Andromedia
Prisen er faldet meget på denne model de sidste par måneder. Du kan få den for 8222,- hos den billigste forhandler (Getmore). Jeg ville dog nok vælge en anden en lige den foretning ;)

Anyway, 10.995 lyder meget dyrt idag.
Af Thor-thor
Lidt håbløst at genoplive en næsten 5 måneder gammel tråd for at diskutere priser O_O