Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nullerfnis
Hahaha, **** var deroppe i dag lige efter arbejde, må virkeligt liiiige have misset hinanden! Snakkede med en deltidsansat der foreslog jeg kom derop fredag, den en model var reserveret, den anden var de slet ikke klar var i beholdning..

Jeg forsøger ellers tror jeg også jeg ender ud i det samme som dig! Håber du bliver glad for dit tv :)
Af Novice
IHHHHHHH altså.

Nåh, men jeg er kommet lidt tættere på et indkøb af TV.

MEN MEN MEN

Af jeres anbefalinger hælder i i vores husstand mest til Samsungs KS8005 som jeg pt kan få til 13K, ved godt det er 1K billigere i Power, men vil hellere ligge pengene i en butik der rent faktisk råder mig til at vælge med øjnene, + der er 3 års garanti.

MEN, så kom jeg jo til at se LG 65B6V, føj det står fedt, men 21K
Hvis det virkelig er nødvendigt kan jeg godt finde pengene.....
Men det er selvfølgelig MANGE penge.

PT ser vi på et gammelt Sony 52V4000, så lige meget hvad vi vælger vil det jo være et KÆMPE skridt op.

Som jeg ser det :
For Samsung
Godt TV
Prisstærkt
Lækkert med deres samlebox

imod Samsung
Er teknologien outdatet ?

For LG
FEEEEDT billede (men ender jeg med at kunne se forskel når jeg kun har et tv hjemme ?)
Synes deres magis fjernbetjening virker ret fedt

imod LG
Prisen
Ingen Twin tuner

Jeg roder også stadig med ideen om at finde et brugt tv, så kan det holde 2-4 år og SÅ kan jeg købe det Ole

HVAAAAAD gør jeg ?
Jeg er ikke selv i tvivl om, at næste model bliver OLED, men ligesom dig, så tog jeg en 65" LCD i første omgang for at vente på flere spillere på OLED-markedet (læs: 45.000 kr. for et OLED var for meget dengang!). Der er bestemt ikke noget forgjort i at vælge KS8005, men en lettere brugt model ville nok også kunne stille dig tilfreds hvis der vælges med omhu. Alene rykket til 65" giver et gevaldigt løft i oplevelsen. Jeg synes dog, at de fleste prissætter deres brugte TV urealistisk højt ift. hvad du kan få på tilbud, og oftest så får du jo så noget der slet ikke er gearet til eks. HDR.

Teknikken i KS8 er ikke outdatet, og så vidt vi har kunne se, så er der ikke det vilde at hente på UI-siden når du rykker til 2017-modellerne.
Af Novice
Torben Rasmussen skrev:Jeg er ikke selv i tvivl om, at næste model bliver OLED, men ligesom dig, så tog jeg en 65" LCD i første omgang for at vente på flere spillere på OLED-markedet (læs: 45.000 kr. for et OLED var for meget dengang!). Der er bestemt ikke noget forgjort i at vælge KS8005, men en lettere brugt model ville nok også kunne stille dig tilfreds hvis der vælges med omhu. Alene rykket til 65" giver et gevaldigt løft i oplevelsen. Jeg synes dog, at de fleste prissætter deres brugte TV urealistisk højt ift. hvad du kan få på tilbud, og oftest så får du jo så noget der slet ikke er gearet til eks. HDR.

Teknikken i KS8 er ikke outdatet, og så vidt vi har kunne se, så er der ikke det vilde at hente på UI-siden når du rykker til 2017-modellerne.
OK, tak for et fint og brugbart indspark