Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lunding
Jeg har bestemt mig for et Samsung M86 eller M87 37" TV og har været rundt hos Elgiganten og større TV forretninger i Købehavn, som alle vil have ca. 14.000,- hvilket jo er psykopatagtigt i forhold til priser listet på edbpriser.

Jeg vil godt betale lidt mere for at købe i butik, og jeg vil gerne se tTV'et før jeg køber det, for at sikre at det har nyeste firmware, da jeg primært skal bruge det til PS3...

Nogle forslag til hvor jeg skal gå hen i Københavnområdet for at købe mit kommende TV ???
Af red_martians
Eneste sted jeg måske kender er multimediaworld@"Getmore"
Så spørgsmållet er om du tør.
Der skulle vist også ligge en ny forretning på åboulevarden der handler billige flade fjernsyn, og igen, tør man at handle i en nyopstartet forretning. Det ville ikke være første gang jeg ser sådan en butik gå neden om og hjem.
Køb den på nettet ;-)
Af Lunding
Overvejer lidt http://www.danskitlager.dk/ Man kan afhente derude.. Er sku ikke så glad for kombinationen af TV og postDK...

Skal forsøge at ringe derud i morgen og høre om man kan få lov at checke firmware inden køb!
Af Lunding
Købte M86 37" for 9999,- hos Multimedia World på Frederiksberg, da jeg her kunne afhente og checke firmware før køb...

I øvrigt mit første fladfjersyn og jeg sidder stadig og glor underligt på min (også) nyindkøbte PS3 i 1080p... (B (B DAMN det er cool teknologi...!!

Og så har Blockbuster fået Blue Ray til udejning og salg.. så jeg kom sku lige til at købe Bullit med Steve McQueen.. Ret flot redigitialisering... OG biljagten er sku ikke blevet dårligere med tiden. ;;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Blot synd at Blockbusters udvalg er så begrænset at det tangerer "ikke eksisterende".
Af Lunding
Enig.. men ser det som en god start... For ca. 1 måned siden kunne man kun købe... nu også leje.. Sådan var det som jeg husker også da vi startede med at leje DVD film (yeps, er fra dengang hvor musik stadig blev leveret på vinyl O-O )
Af Qax
Jeg købte mit LE40-M86BDX til 10.999. ( 15000:1 )
De har også LE40-M7BDX til 10499. ( 10000:1 )
Jeg ville bare gerne have lidt større kontrast.

Det er en butik og de har de fleste skærme på lager.
ps. de har GRATIS FRAGT i hele København....! Det er sgu fedt.

http://www.lcdplanet.dk/
Af Qax
manglede lige et tal...

det var LE40-M87BDX... manglede lige 8